شکایت صدها بیننده تلویزیونی انگلیس از برنامه‌ طنز «مستر بین»

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

برنامه‌ای کمدی با بازی «روان اتکینسون» در فهرست سریال‌های تلویزیونی قرار گرفت که طی سال ۲۰۲۴ بیشترین شکایت را از سوی مخاطبان دریافت کرده‌اند.

بر اساس فهرست موسسه «آفکام» انگلیس که میزان بیشترین اعتراض‌ها ازسوی بینندگان تلویزیونی را نشان می‌دهد،‌ «تسکین کمدی: طنز برای پول» با حضور «روان اتکینسون» بازیگر نقش معروف «مستر بین» طی ۱۲ ماه قبل ۴۹۲ شاکی داشته است.

 برنامه‌ای کمدی با بازی «روان اتکینسون» در فهرست سریال‌های تلویزیونی قرار گرفت که طی سال ۲۰۲۴ بیشترین شکایت را از سوی مخاطبان دریافت کرده‌اند.

بر اساس فهرستی که موسسه «آفکام» انگلیس منتشر کرده و میزان بیشترین اعتراض‌ها ازسوی بینندگان تلویزیونی را نشان می‌دهد،‌ «تسکین کمدی: طنز برای پول» با حضور «روان اتکینسون» بازیگر نقش معروف «مستر بین» طی ۱۲ ماه قبل ۴۹۲ شاکی داشته است.

«مستر بین» در این برنامه سرگرم‌کننده نقش کشیشی بلندپایه را ایفا می‌کند و اظهاراتش چندان به مزاق تماشاچیان خوش نیامده است. او در این برنامه تلویزیونی مونولوگی دارد مبنی بر این که دیگر دعا و نیایش فایده‌ای ندارد. مخاطبان انگلیسی‌، این حرف را توهین‌آمیز خوانده و به دست‌اندرکاران این برنامه معترض شده‌اند.

در این فهرست نام «مستر بین» در رتبه‌ چهارم قرار دارد، در حالی که «برادر بزرگ» با ۹۶۵ شکایت صدرنشین است. مسابقه‌ معروف خوانندگی با ۷۳۶ شکایت در رتبه‌ دوم دیده می‌شود و پس از آن ITV در رده‌ سوم است. استعداد بریتانیا، خبر بی‌بی‌سی و «کلیسای داون تاون» از دیگر برنامه‌ها و سریال‌های مطرح تلویزیونی می باشند که نام‌شان در این ۱۰ عنوان آمده است.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.