شکایت پدر نیلوفر از عاملان قتل دخترش

مهر: سوم فروردین امسال ماموران پلیس از مرگ مشکوک کودک دو ساله ای در یکی از بیمارستان های مشهد باخبر شدند. در ادامه تیمی از ماموران در بیمارستان حاضر شده و در جریان بررسی ها دریافتند آثار سوختگی و درگیری بر روی بدن این کودک وجود دارد.

در ادامه از مادر این دختر بچه تحقیق شد که او ادعا کرد دخترش به نام نیلوفر در جریان یک تصادف به شدت زخمی شده است.

با اطلاع ماجرا به بازپرس ویژه قتل او دستور بازداشت زن جوان را صادر کرد. زن جوان در ادامه بازجوئی ها در اداره آگاهی لب به اعتراف گشود و گفت : با پسر ۲۰ ساله ای به نام پویا در ارتباط بودم که او دخترم را به قتل رساند.

با این اعترافات دستور بازداشت پویا صادر شد و کارآگاهان پس از تجسس های گسترده او را در مخفیگاهش شناسائی و دستگیر کردند.

پویا با شلنگ دخترم را کشت

متهمان سپس برای تحقیقات به شعبه ۸۰۹ مجتمع شهید قدوسی مشهد منتقل شده و تحت بازجوئی قرار گرفتند.

نرگس در جریان تحقیقات با تکرار ادعاهای قبلی خود گفت: حدود شش ماه قبل به خاطر اعتیاد خودم و ازدواج مجدد شوهرم از بیرجند به مشهد آمده و با پویا آشنا شدم. او از قاچاقچیان مواد مخدر بود. پسر جوان وقتی از وضعیت من باخبر شد برایم یک آپارتمان اجاره کرد. روز ۱۳ فرودین سراغم آمد تا به گردش برویم. دخترم شروع به گریه کرد. پویا هم عصبانی شد و با شلنگ چند ضربه به سر او زد. خواستم مقاومت کنم که پویا مرا در داخل اتاقی زندانی کرد. حتی دست هایم را بست. با رفتن او دست هایم را باز کردم و نیلوفر را به بیمارستان رساندم اما پزشکان گفتند دخترم جان سپرده است.

وی افزود: آثار سوختگی روی بدن نیلوفر هم مربوط به شکنجه های پویا است. او خیلی عصبانی می شد و بعد از مصرف مواد مخدر دخترم را اذیت می کرد.

من فقط کتک زدم

در ادامه پویا با رد اظهارات زن جوان گفت: من قبول دارم گاهی نیلوفر را کتک می زدم اما مرتکب قتل او نشده ام. روزحادثه نرگس بعد از مصرف مواد مخدر دچار توهم شد و دخترش را کشت. در این مدت من از نرگس و دخترش حمایت کردم و هیچ انگیزه ای برای قتل دخترک نداشتم.

وی افزود: اگر من دست نرگس را بسته بودم او چگونه خودش را آزاد کرد و به نیلوفر را به بیمارستان رساند؟

بازداشت به اتهام مشارکت در قتل

قاضی شاکر، رئیس شعبه ۸۰۹ مجتمع قضائی قدوسی مشهد پس از بازجوئی از متهمان در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: هر دو متهم به مواد مخدر اعتیاد شدیدی دارند و در جریان تحقیقات، اتهام قتل را به گردن یکدیگر انداختند.گزارش بهزیستی نیز نشان می دهد نیلوفر بارها مورد کودک آزاری قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تحقیقات مقدماتی زن و مرد جوان به اتهام مشارکت در قتل عمدی، مواد مخدر و ارتباط نامشروع روانه زندان شدند تا با انجام تحقیقات تکمیلی عامل اصلی قتل مشخص شود.

به گفته قاضی پرونده پدر نیلوفر کوچولو روز گذشته با مراجعه به دادسرا برای قاتلان فرزندش تقاضای مجازات کرد.
وی در شکایتش خواستار محاکمه همسرش به دلیل ترک خانه، اعتیاد و ضرب و شتم نیلوفر کوچولو شد و از پویا نیز به علت قتل فرزندش شکایت کرده و خواستار مجازات او شد.

جوان آنلاین – آخرین عناوین حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.