شکایت کاربران از جدا شدن قاب پشت اکسپریا Z

ممتازنیوز:

xperia-z-glass

زمانی که یک خریدار محصول خود را از یک شرکت معتبر خریداری می کند، انتظار آن را دارد که این محصول از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشد و شرکت فروشنده تمامی اصول و شرایط لازم را در جهت بالاتر بردن کیفیت و کارایی آن بکار ببرد. حال اگر این شرکت سونی باشد، با توجه به سابقه عالی آن ها در عرضه محصولاتی باکیفیت و دوام بالا به بازار، انتظارات دو چندان شده و بروز کوچکترین مشکلاتی در میان آن ها، تا حدودی دور از انتظار است.

زمانی که این شرکت ژاپنی از اسمارت فون اکسپریاZ خود رونمایی کرد، تعداد پرشماری از کاربران اسمارت فون های اندرویدی، با محصولی مقاوم و در عین حال زیبا و تخت روبرو شدند که از همان روزهای نخست استقبال مطلوبی را از این محصول به عمل آوردند. اما اکنون متاسفانه تعدادی از خریداران اکسپریا Z نسبت به بروز مشکلاتی در کیفیت ساخت قاب پشتی آن شکایت داشته اند و اعلام کرده اند که در قاب شیشه ای پشت آن در یک طرف جدا شده است.

برای یک سری از کاربران این موضوع تبدیل به یک نگرانی جدی شده است و معتقدند که این مشکل قابلیت ضدآب بودن محصولشان را زیر سوال می برد. اما سایرین معتقدند که مشکل چندان چشمگیر نیست و این موضوع با توجه به ضدآب بودن Z و لزوم پوشاندن پورت های کناری دستگاه اتفاق افتاده است.یک فرضیه در رابطه با چگونگی بروز مشکل در میان این تعداد محدود از کاربران مطرح شده است. ظاهرا مشکل زمانی اتفاق می افتد که دمای هوا بالا باشد یا اینکه اسمارت فون تحت شرایط تحت فشار مانند بازی های سنگین دمای آن بالا رفته و چسبی که در نگه داشتن قاب پشتی استفاده شده است، کارایی خود را از دست می دهد.

ظاهرا سونی بروز این مشکل را پذیرفته و متعهد شده است که دستگاه هایی که این مشکل برای آن ها رخ داده است را تعمیر کند. اما هنوز مشخص نیست که صرفا قاب پشتی را تعویض خواهند کرد یا چاره ای دیگر برای این موضوع خواهد اندیشید.

Ubergizmo

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.