شکایت کاربران اکسپریا Z الترا از مشکل روشن شدن دستگاه

ممتازنیوز:

Untitled - 1

اسمارت فون یا فبلت اکسپریا Z الترا هم اکنون با صفحه نمایشی ۶.۴ اینچی دارای بزرگترین صفحه نمایش موجود در بین اسمارت فون هاست. این اسمارت فون به تازگی با مشکلی روبرو شده که در ادامه با آن آشنا می شوید.

بعضی از کاربران این دستگاه شکایت خود را از کار با دکمه پاور و عدم روشن شدن اسمارت فون بیان کرده اند. جالب اینجاست که بعد از فشار دکمه پاور backlight روشن می شود، اما صفحه نمایش بزرگ آن همچنان مشکی باقی می ماند، البته در مواردی هم چند خط سبز برروی صفحه نمایش ظاهر می شود. در هنگام بروز این مشکل سیستم عامل در حال اجراست.

یکی از دارندگان Sony Xperia Z Ultra می گوید که او مجبور است دکمه پاور را بین ۵ تا ۱۵۰ بار بزند (قبل از اینکه صفحه نمایش روشن شود)، ضمن اینکه او اشاره می کند که صفحه نمایش این فبلت رنگ ها را زرد نشان می دهد (زردی بیش از حد). در این زمینه ویدئوهای مختلفی برروی یوتوب قرار گرفته که در ادامه بعضی از آنها را مشاهده می کنید.

تاکنون سونی هیچگونه اظهارنظری در این زمینه نکرده است. همچنین بعضی از اشخاص می گویند آپدیت فریم ور ۱۴.۱.B.0.475 این مشکل را رفع خواهد کرد، اگر چه بعضی از کاربران این موضوع را رد کرده و می گویند این مشکل با این آپدیت هم رفع نشده است. نظر شما در مورد این مشکل اکسپریا Z الترا چیست؟

phonearena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.