شکسته شدن حصر “آمرلی” نقطه عطفی برای پیروزی‌های بعدی ارتش عراق / آمریکا ژست مبارزه با داعش را گرفته است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه شکسته شدن حصر “آمرلی” عراق نقطه عطفی برای پیروزی‌های بعدی ارتش این کشور است، گفت:آمریکا ژست مبارزه با گروه تروریستی داعش را گرفته است.

“محمدحسن آصفری” نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آزاد سازی منطقه آمرلی عراق از دست گروه تروریستی داعش، اظهار داشت: این گروه تروریستی دست پرورده و ساخته و پرداخته دولت آمریکا است.
 
وی ادامه داد: این گروه تروریستی همواره مورد حمایت این کشور و رژیم صهیونیستی بوده و در تلاش است که این منطقه را ناامن کرده و در طی این ناامنی حضور خود را در منطقه پررنگ‌تر سازد.   
 
آصفری، تاکید کرد: آمریکا ژست مبارزه با داعش را گرفته و برای آنان تروریسم و حقوق شهروندی تا زمانی معنا و مفهوم دارد که جان شهروندان آمریکایی در خطر افتاده باشد.   
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه گروه تروریستی داعش به سمت اربیل عراق و محل حضور نیروهای آمریکایی در حال حرکت است، اظهار داشت: آمریکایی‌ها در این راستا موضع گیری می‌کنند اما تا به امروز هیچ اقدام جدی از آنان علیه گروه تروریستی داعش مشاهده نشده است.
 
وی با تاکید بر اینکه آرامش امروز عراق مرهون انتخاب رئیس جمهور و نخست وزیر جدید این کشور است، گفت: در این راستا احزاب و گروه‌های سیاسی این کشور در آرامش فعالیت سیاسی خود را انجام می‌دهند و این فضای آرام می‌تواند یارای ارتش این کشور در مقابله با جریان تروریستی باشد.   
 
این نماینده مجلس، افزود: ارتش عراق این توانایی را دارد که در مقابل گروهک‌های تروریستی و تکفیری مقابله کند و دغدغه جدی امروز این کشور گوش به فرمان مرجعیت عراق است تا بتواند منطقه را از دست تروریست‌های تکفیری نجات دهد.   
 
این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: موفقیت ارتش عراق و شکسته شدن حصر آمرلی، نقطه عطفی برای پیروزی‌های بعدی ارتش عراق در مناطق مختلف این کشور است.   
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.