شکسته شدن رکورد فراری با رژه ۹۶۴ خودرو

این ارتش خودروهای فراری توسط فیلیپه ماسا راننده فرمول وان فراری که راننده یک خودرو اسپایدر ۴۵۸ بود رهبری می‌شد و جالب اینکه هر مدل قابل تصور فراری نیز در این مراسم حضور داشت تا یک روند خاطره انگیز را در تاریخ ثبت کنند.

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی:۹۶۴ خودرو فراری که حضور همزمان خود در پیست سیلوراستون انگلیس راچشن گرفتند توانستند رکورد جهانی جدیدی را برای بزرگترین رژه اتوموبیل‌های فراری در گینس برپا کنند.

اگر چه خودروساز ایتالیایی از عدم حضور ۱۰۰۰ خودرو در این مراسم شرم سار بود ولی به هر حال این تعداد ۶۰۰ عدد بیشتر از رکورد قبلی این شرکت که ۴۹۰ عدد و در سال ۲۰۰۸ در ژاپن بود بیشتر است.

این ارتش خودروهای فراری توسط فیلیپه ماسا راننده فرمول وان فراری که راننده یک خودرو اسپایدر  ۴۵۸ بود رهبری می‌شد و جالب اینکه هر مدل قابل تصور فراری نیز در این مراسم حضور داشت تا یک روند خاطره انگیز را در تاریخ ثبت کنند.

هر فراری شرکت کننده در این مراسم مبلغ ۵ پوند را به موسسه خیریه بن نیز اهدا کردند که یک موسسه خیریه فعال در صنعت اتومبیل است.

گفتنی است که با این رژه تاریخی دیگر رژه ۶۲ خودرو فراری  F40s که در اوایل سال جاری و در همین پیست سیلوراستون بود دیگر شگفت انگیز به نظر نمی‌رسد.

به هر حال تماشای بیش از یک میلیارد خودرو در یک پیست باید بسیار جالب و خاطره انگیز باشد.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.