شکست ایران برابر عمان در دیداری دوستانه

۳۱اردیبهشت،

روزگارنو: تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه برابر عمان شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران که خود را آماده دیدارهای حساس انتخابی جام جهانی می کند، امروز (چهارشنبه) با نتیجه سه بر یک برابر عمان شکست خورد.

تیم ملی در نیمه اول این بازی با ترکیب رحمان احمدی، شجاع خلیل زاده، محمد نصرتی (کاپیتان)، حسین ماهینی، پژمان نوری، قاسم حدادی فر، امید ابراهیمی، محمد نوری، مهرداد اولادی، احسان حاج صفی و غلامرضا رضایی وارد زمین شد.

در دقیقه ۸، سانتر محمد نوری بعد از اشتباه مدافعان عمان مقابل دروازه به حاج صفی رسید و او این موقعیت عالی را با بی دقتی از دست داد.

در دقیقه ۲۰ و در حالی که بازی بیشتر در اختیار شاگردان کی روش بود، کرنر عمان با جای گیری اشتباه مدافعان ایران در گوشه محوطه جریمه به مهاجم این تیم یعنی عبدالعزیز المقبلی رسید که او هم با یک شوت سرضرب و زیبا توپ را در کنج دروازه رحمان احمدی جای داد.

در دقیقه ۲۹، ضدحمله عمانی ها توپ را پشت محوطه جریمه ایران به هافبک تیم میزبان رساند که این بازیکن با شوتی سرکش و مهارنشدنی دومین گل را به ثمر رساند.

** نیمه دوم

محسن مسلمان، بختیار رحمانی، کریم انصاری فرد و محمد غلامی در آغاز در نیمه دوم وارد زمین شدند تا ترکیب ایران کاملا هجومی شود.

در دقیقه ۵۰، ضد حمله ایران از سمت راست با حرکت غلامرضا رضایی همراه شد که پاس او در کنار محوطه جریمه حریف به انصاری فرد رسید و او در حالی که قصد داشت توپ را با عجله به روی دروازه سانتر کند، توپش به طور خطرناکی از بالای دروازه عمان به خارج رفت.

در دقیقه ۵۲، ایران از سمت چپ با حرکت محسن مسلمان توپ را در اختیار داشت که پاس عرضی او پیش از آنکه به انصاری فرد برسد از سوی دروازه بان عمان دفع شد و همین توپ روی ضد حمله با شوت مهاجم تیم میزبان همراه شد که رحمان احمدی به شکل نه چندان مطمئنی توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۵۴ ، عمانی ها باز هم پشت محوطه جریمه ایران صاحب توپ شدند که شوت نه چندان محکم مهاجم این تیم را رحمان احمدی دو ضرب گرفت و در حالی که توپ کاملا در اختیارش بود با اشتباه خود سبب شد توپ از پایش فاصله بگیرد اما مدافعان ایران با سراسیمگی این حمله را دفع کردند. همین توپ در ضد حمله ایران پشت محوطه جریمه عمان به کریم انصاری فرد رسید که او با ضربه ای فنی قصد داشت دروازه را باز کند اما دروازه بان عمان توپ را مهار کرد.

سه دقیقه بعد تیم میزبان صاحب یک ضربه کرنر شد که باز هم روی جاگیری اشتباه مدافعان ایران این عمانی ها بودند که با ضربه سری زیبا گل سوم خود را به ثمر رساندند.

در ادامه رضا حقیقی به جای غلامرضا رضایی و محمدرضا خانزاده به جای حسین ماهینی وارد زمین شدند.

در دقیقه ۹۱ محسن مسلمان از روی ضربه کاشته به زیبایی تک گل ایران را به ثمر رساند.

در این دیدار هشت بازیکن اصلی ایران حضور نداشتند.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.