شکست طرح هاشمی

جام جم آنلاین: عباس عبدی در گفتگو با مشرق طرح هاشمی رفسنجانی برای ریاست جمهوری آینده را محکوم به شکست دانست و اظهارداشت:طرح انتخاب یک کاندیدای حداکثری مثل آقای دکتر ولایتی مستقل از این که چه کسانی طرح کنند محکوم به شکست است.

وی در مورد رای آقای خاتمی درانتخابات مجلس نیز گفت: رای دادن آقای خاتمی در انتخابات مجلس نهم را به هیچ وجه خیانت نمی دانم و معتقدم که تصمیم آقای خاتمی برای رای دادن در انتخابات مجلس در چهارچوب استراتژی اصلاحات کاملا تصمیم درستی بوده است.

عبدی همچنین با بیان اینکه ماهیت جنبش سبز با اصلاحات فرق دارد تصریح کرد: جنبش سبز از وقتی که به وجود آمد دقیقا رفتار و نوع نگاهش با اصلاحات معکوس درآمد. جنبش سبز نگاهش به جنبش اجتماعی و تاکیدش بر بسیج خیابانی است. در حالی که در جریان اصلاحات چنین نگاهی غلبه نداشت و الان هم چنین نگاهی غالب نیست.

احمد شفیق گریخت

انتشار اخباری درباره محاکمه احمد شفیق نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری مصر به اتهام از بین بردن اسناد جنایات رژیم سابق ، باعث شد وی به امارات بگریزد.

به گزارش پایگاه خبری الفجر؛ آخرین نخست وزیر دوران مبارک بعد از اینکه زمزمه هایی از محاکمه خود در این کشور به علت کتمان حقایق و و از بین بردن اسناد جنایتهای رژیم مبارک در مصر شنید، صبح امروز از مصر گریخت.

بر اساس این گزارش ، شفیق بامداد امروز با حضور در فرودگاه بین الملی قاهره با یکی از هواپیماهای خطوط هوایی امارات به ابوظبی رفت. این سفر به صورت کاملا محرمانه انجام شده و وی تنها لحظاتی قبل از پرواز هواپیما در فرودگاه حاضر شده است، به طوریکه کارمندان فرودگاه با دیدن وی شوکه شده اند.

از مطهری شکایت نشده است

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در خصوص گزارش‌های مبهمی مبنی بر شکایت سپاه از مطهری، گفت: تصمیم بر آن است که در حال حاضر شکایتی از این نماینده مجلس صورت نگیرد.

سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در گفتگو با ممتازنیوز، درخصوص انتشار خبری به نقل از سردار جزایری مبنی بر اینکه سپاه علیه کسی که به این نهاد هتاکی کرده طرح دعوی کرده است، گفت: برداشت اشتباه خبرنگار این خبرگزاری موجب درج چنین خبری شده است ولی با توجه به صحبت هایی که سردار یزدی معاون پارلمانی سپاه با علی مطهری انجام داده است تصمیم بر آن است که در حال حاضر شکایتی از این نماینده مجلس صورت نگیرد.

وی افزود: در صحبتی که سردار یزدی با مطهری داشته ، این نماینده صحبت های خود را اصلاح کرده و لذا ما نیز تصمیمی برای اقامه دعوی علیه این نماینده نداریم و مسئله تمام شده است.

اعتراف به اقتدار نظام

رییس اسبق مجلس آمریکا در جمع اندک هواداران آواره گروهک منافقین با اذعان به اقتدار نظام جمهوری اسلامی گفت:تا زمانی که حکومت جمهوری اسلامی ایران در قدرت است نباید دلخوش به موفقیت بود.

به گزارش پایگاه خبری نیوز وایر ؛ نیوت گینگریج که نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز بود دو روز پیش با اصرار سر دسته گروهک تروریستی منافقین به پاریس آمد.

این گزارش حاکیست، گینگیریج در ادامه خواهان تغییر نظام جمهوری اسلامی شده و آنچه که وی از آن به عنوان بازگشت دموکراسی به ایران بود را چند بار مورد تاکید قرار داد.

نژاد پرستی رژیم صهیونیستی

یک مقام افراطی نژادپرست در کابینه رژیم صهیونیستی خواهان اخراج سیاه‌پوستان از سرمین‌های اشغالی شد.

به گزارش “محدوده”،ایلی یشای، وزیر امور داخلی(کشور) اسرائیل در اظهاراتی نژادپرستانه اعلام کرد: اسرائیل متعلق به سفیدپوستان است و وی به هر اقدامی دست خواهد زد تا آوارگان آفریقایی را اخراج نماید.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.