شکست منچستر یونایتد مقابل آبردین اسکاتلند

     دارن فلچر در این دیدار پس از ماه‌ها به میادین برگشت و هرچند همچنان با بیماری دست و پنجه نرم می‌کند اما توانست دقایقی بازی کند.

این بازی برای بزرگ‌داشت نیل سیمپسون برگزار شد.

آبردین توانست از اشتباهات یونایتد استفاده کند و پیروز این دیدار شود. البته شگفتی این دیدار – که سرعت پایینی داشت – زمانی رقم خورد که فلچر در نیم‌ساعت پایانی این دیدار به میدان رفت.

فرگوسن تیم قدرتمندی به میدان فرستاده بود و پل اسکولز و رایان گیگز در کنار اندرسون و خرید جدید یونایتد، یعنی نیک پاول در ترکیب قرار گرفته بودند. البته روی نیمکت هم بازیکنان سابق این تیم مانند کویینتون فورچون، دوایت یورک و کلیتون بلکمور هم روی نیمکت نشسته بودند. فلچر هم هرچند همچنان درگیر کولیت اولسروز (نوعی التهاب روده) است روی نیمکت بود.

بلکمور ۴۷ ساله در نیمه دوم بازی کرد و نمایش درخشانی داشت! فورچون اما فاجعه‌بار بود و در لحظات پایانی در شرایطی خوب ضربه فوق‌العاده بدی به توپ زد که مایه خنده تماشاگران شد. یورک هم یک گل زد که آفساید اعلام شد.

آبردین در دقیقه ۳۷ به گل رسید. پل اسکولز توپ را بیهوده به محوطه جریمه خودی برد و جاناتان هیز آن را از او گرفت و وارد دروازه داوید دخئا کرد.

جو شانزی در دقیقه ۷۰ گل دوم را زد. کرنر آبردین با دفع ناقص سم جانستون همراه شد و شانزی در شلوغی دهانه دروازه گل‌زنی کرد.

اندرسون در دقیقه ۸۰ یک گل زد. او دو مدافع حریف را جا گذاشت و با شوتی خوب گل‌زنی کرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.