شکست مهدی تقوی به نفعش بود

۰۷م اسفند ،

محمد طلایی اظهار کرد: ورزش قهرمانی یعنی این که اگر غفلت کنی شکست می خوری بنابراین مهدی تقوی باید ببیند که در کجای کار ایراد داشته تا دیگر در مسابقات جهانی شکست نخورد. البته تقوی به زمان نیاز دارد تا پس از المپیک خودش را پیدا کند و کادر فنی و پزشک تیم نیز بر روی مسایل روحی و روانی وی کار می‌کنند.

به گزارش ایسنا ، وی با اشاره به باخت تقوی در فینال جام جهانی گفت: داور در کنده کشی تقوی اشتباه امتیاز داد. با این حال از قدیم به مهدی تقوی گفته شده که نباید بگذارد کار به کلینچ کشیده شود و اگر این کشتی‌گیر به صحبت‌های کادر فنی توجه می‌کرد نمی‌گذاشت کار به شانس و در آوردن گوی برسد.

مهدی تقوی مقابل حریف آمریکایی

طلایی دربارهٔ سبب حضور تیم ملی ایران با نفرات اصلی خود در جام جهانی بیان کرد: ما اعلام کرده بودیم در صورتی که ملی‌پوشان المپیکی بتوانند کشتی بگیرند، از آنها استفاده خواهیم کرد. از سوی دیگر ما در جام جهانی هم به دنبال کسب نتیجه‌ تیمی بودیم و هم این که پشتوانه‌ها کار کنند که خوشبختانه این اتفاق افتاده و در زن ۹۶ کیلوگرم مرادی گنجی و تاتاری خوب کار کردند و کشتی ایران نشان داد همیشه کشتی‌گیر دارد و تنها باید بر روی آنها کار کرد.

وی با بیان این که با شکست احتمالی صادق گودرزی مقابل باروفس مسائل روانی گریبانگیر این آزاد کار می‌شد، تصریح کرد: آمادگی جسمانی صادق گودرزی در حدی نبود که بتواند با تمام توانش کشتی بگیرد در حالی که باید در مقابل جردن باروفس با آمادگی ۱۰۰ درصد بر روی تشک برود. بنابراین کادر فنی تصمیم گرفت وی در مقابل باروفس استراحت کند.

طلایی در پایان بیان کرد: کیفیت این دوره از مسابقات جام جهانی بین مسابقات درجه یک و دو بود. البته مهم این بود که مشخص شود کشتی‌گیران ما چقدر حرکت کرده‌اند. ما در این رقابت‌ها روند رو به رشد کشتی ایران را بررسی کردیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.