شکست پرسپولیسی ها مقابل فولاد /سه اخراجی در دیداری دوستانه!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – شاگردان حسین فرکی موفق شدند پرسپولیس را در دیداری تدارکاتی از پیش رو بردارند.

به گزارش ممتاز؛تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر یک به نفع فولادی ها به اتمام رسید.

این دیدار را دو هزار نفر از نزدیک تماشا کردند.در دقیقه ۳۰ نیمه اول مهدی نوری گل فولاد را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.اسماعیل شریفات (در دقیقه۵۵) دیگر گل فولادی ها را زد و برای پرسپولیسی ها هم قاسم دهنوی (در دقیقه ۶۶) از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد.

فولادی ها در دقیقه ۱۵ صاحب یک ضربه پنالتی شدند،این اتفاق در حالی افتاد که وقتی بازیکن این تیم قصد زدن ضربه را داشت رضا حقیقی برای او مزاحمت ایجاد کرد که داور دستور به تکرار ضربه پنالتی داد و البته حقیقی را هم از زمین اخراج کرد.
در دقیقه ۶۱ میلاد همایونی دروازه‌بان فولاد مرتکب خطای پنالتی شد و داور او را از زمین اخراج کرد.این در حالی است که ایوب کلانتری هم سومین بازیکنی بود که از زمین اخراج شد. در دقیقه ۹۰ کلانتری با خطا روی قاسم دهنوی کارت زرد دوم را دریافت کرد و سبب شد تا داور به او کارت قرمز نشان دهد.

ترکیب ابتدایی فولاد خوزستان:

ارشاد یوسفی،عبدالله کرمی،امید خالدی،حسن جعفری،لئندرو جارو،شهاب کرمی،مهدی نوری،بختیار رحمانی،اسماعیل شریفات،سرجیو رافائل و مهدی نیایش پور

ترکیب ابتدایی پرسپولیس:

نیسلون،میثم حسینی،حسین ماهینی،میلاد غریبی،رضا حقیقی،قاسم دهنوی،پیام صادقیان،غلامرضا رضایی،سید مهدی سید صالحی،محسن بنگر و سید جلال حسینی

۲۵۱ ۴۱

RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.