شکست پرسپولیس از ذوب‌آهن در نیمه اول

۲۹ آبان ،

amir pourmand (21 of 33).jpg

ذوب‌آهن اصفهان توانست در نیمه اول بازی برابر پرسپولیس دو بر یک به پیروزی برسد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دو تیم فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان در هفته پانزدهم از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود ذوب‌آهن و با گل‌های پیام صادقیان (۵)، محمد رضا نورمحمدی(۱۵ گل به خودی) و مهدوی کیا( ۱+۴۵) به پایان رسید.

دقایقی پیش از آغاز بازی، اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه با فریادهای بلند خود شهاب گردان را مورد تشویق قرار می دادند. دروازه بان امروز سرخ پوشان هم با تکان دادن دست هایش به ابراز احساسات تماشاگران واکنش نشان می داد.

دقیقه ۵، این تیم مهمان بود که پرسپولیسی ها را غافلگیر کرد تا بازگشت گردان به دروازه این تیم چندان برایش خوش یمن نباشد. در این صحنه پیام صادقیان با یک شوت محکم و فنی دروازه میزبان را گشود. گردش توپ در این صحنه به گونه ای بود که هیچ کاری از دست گردان برنمی آمد.

دقیقه ۹، میثم نقی زاده از پرسپولیس با ناراحتی و احساس درد از ناحیه زانو به زمین افتاد و لحظاتی را در همان حال سپری کرد.

دقیقه ۱۱، در حالی که هادی نوروزی به سرعت راه دروازه ذوب آهن را در پیش گرفته بود، در میانه میدان با خطای بازیکن حریف متوقف شد که این مساله با اعتراض شدید هواداران پرسپولیس همراه شد.

دقیقه ۱۲، اصفهانی ها بار دیگر می توانستند گل زنی کنند اما گردان این بار توپ را از منطقه خطر دور کرد.

دقیقه ۱۳، کریم انصاری فرد در محوطه جریمه ذوب آهن مالک توپ شد اما وقتی می خواست با ضربه سر توپ را از مدافع روبرویش عبور دهد، به زمین افتاد. در حالی که پرسپولیسی ها و هوادارانشان معتقد به پتالتی بودند، محسن ترکی، داور میدان با آنها هم عقیده نبود و رای به ادامه بازی داد.

یک دقیقه بعد، ذوب آهنی ها پشت محوطه جریمه مالک یک ضربه ایستگاهی شدند که این ضربه با اشتباه نورمحمدی و ضربه سر رو به عقب او به گل دوم ذوب آهن انجامید.

دقیقه ۱۸، پرسپولیس می توانست روی یک پرتاب اوت دستی به گل برسد اما مسعود همامی توپ را به خوبی دور کرد.

چند ثانیه بعد، انصاری فرد از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد اما ضربه محکم و دیدنی او با اختلاف کمی از بالای دروازه به خارج رفت.

دقیقه ۲۴، پرسپولیسی ها یا پاسکاری سریع و خوب خود، به دروازه ذوب آهن نزدیک شدند و در حالی که هادی نوروزی با دروازه بان تک به تک شده بود، خطای سعید عبدالله پور بازی را متوقف کرد. بازیکن ذوب‌آهن به سبب این خطا با کارت قرمز مستقیم داور جریمه شد و از بازی خارج رفت. هفت هوادار ذوب آهن که در گوشه سمت راست ورزشگاه نشسته بودند نسبت به این تصمیم ترکی اعتراض کردند.

یک دقیقه بعد، ضربه ایستگاهی حاصل از صحنه پیش را مهدوی کیا به سمت دروازه شلیک کرد اما همامی به بسیارزیبایی ضربه فوق العاده خوب او را مهار کرد.

دقیقه ۳۰، بار دیگر سرخ پوشان مالک یک ضربه ایستگاهی شدند اما این فرصت هم برای آنها حاصلی در بر نداشت.

دقیقه ۳۱، همامی بار دیگر ناجی دروازه تیمش شد. این بار او ضربه محکم نوروزی را دفع کرد که از داخل محوطه جریمه به سمت دروازه اش شلیک کرده بود.

دقیقه ۳۵، نقی زاده می توانست با شوت راه دور تیمش را به گل اول برساند اما همامی او را هم ناکام گذاشت.

دقیقه ۳۶، مانوئل ژوزه پولادی را از زمین خارج کشید و به جای او غلام رضا رضایی را به میدان فرستاد.

دقیقه ۳۹، نوروزی از داور کارت زرد گرفت تا پرسپولیسی ها هم از کارت های داور بی نصیب نباشند.

دقیقه ۱+۴۵، مهدوی کیا از روی ضربه ایستگاهی دروازه همامی را باز کرد تا یکی از گلهای خورده پرسپولیس را جبران کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.