شکست پروژه ایرانی هراسی باحضور ۱۲۰ مقام بلندپایه سیاسی در تهران

یک کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکید کرد

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: با ریاست جمهوری اسلامی ایران در این اجلاس اعضای جنبش غیرمتعهدها شاهد تحولات عظیمی در سطح بین‌الملل خواهند بود.

مصطفی قوام در گفتگو با خبرنگاران دانشگاهممتازنیوز، با اشاره به اینکه تشکیل این اجلاس در ایران یک موفقیت بزرگ محسوب می شود، اظهار داشت: ترکیب سرانی که در این اجلاس شرکت کردند خود رویکرد بسیار مهمی محسوب می شود چرا که غرب به سرکردگی آمریکا، تبلیغات سوئی را علیه کشورمان انجام می‌داد و حضور سران غیرمتعهدها خط بطلانی بر این ادعاهاخواهد بود.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در جنبش غیرمتعهدها افزود: اعضای این جنبش بدانند، قطعا در طول سه سال ریاست ایران شاهد تحولات عظیمی در سطح بین الملل خواهند بود.

قوام با تاکید بر لازم الاجرا بودن مصوبات این نشست تصریح کرد: اعضای این جنبش باید اجماع کافی نسبت به مصوبات این نشست داشته باشند چرا که قطعا غرب به سرکردگی آمریکا سعی بر ایجاد تفرقه میان اعضاء خواهد داشت.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران باید در این اجلاس ارتباطاتش را با کشورهای شرکت کننده قوی کند تا نقشه های رژیم صهیونیستی و آمریکا را برای کم اهمیت جلوه دادن این نشست خنثی کند.

انتهای پیام/ر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.