شکلک در آوردن خداداد پشت سر مایلی کهن !

او در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۹۸، سرمربی تیم ملی ایران بود. در همان ایام مایلی کهن ابتدا با علی دایی و سپس با خداداد عزیزی به مشکل خورد.

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از ستاره ها؛ مایلی کهن درباره اختلافی که با خداداد برایش پیش آمد می گوید: «من با عزیزی مشکلی نداشتم. خداداد ادای من را در می آورد. رفتارهای بدی می نمود که متوجه آنها می شدم، با اینهمه چیزی به او نمی گفتم.»

عزیزی یک بار در هواپیما، پشت سر مایلی کهن شکلکهایی در آورد که او از این موضوع مطلع شد! و این در واقع آغاز اختلافاتی بود که هنوز در پس پرده وجود دارد. مایلی کهن در کنار اختلاف با دایی و عزیزی، همان روزها با فرهاد مجیدی هم مشکل پیدا نمود. وقتی که تیم ملی در سوریه بود، مایلی کهن به مجیدی بدجور مشکوک شده بود و او را چپ و راست زیر نظر داشت. وقتی دید که او چندان به قوانین احترام نمی گذارد ، خنده را کنار گذاشت و در روابطش با این بازیکن هم تجدید نظر نمود.

او در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۹۸، سرمربی تیم ملی ایران بود. در همان ایام مایلی کهن ابتدا با علی دایی و سپس با خداداد عزیزی به مشکل خورد.

او درباره اختلافی که با خداداد برایش پیش آمد می گوید: «من با عزیزی مشکلی نداشتم. خداداد ادای من را در می آورد. رفتارهای بدی می نمود که متوجه آنها می شدم، با اینهمه چیزی به او نمی گفتم.»

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۷۹ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: دوشنبه ۸ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , خداداد, شکلک در آوردن خداداد, مایلی کهن

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.