شکوری: بد زمانی به پرسپولیس خوردیم/ شانس برد هر دو تیم برابر است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – تیم فوتبال پدیده شاندیز در حالی روز چهارشنبه مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت که هادی شکوری تاکید می‌کند تیمش در این مسابقه به فکر اعاده حیثیت است تا شخصیت تیمی پدیده بالا برود.

به گزارش ممتاز؛شکوری ابتدا در خصوص تقابل با پرسپولیس در جام حذفی می‌گوید:« واقعیت این است که ما دوست نداشتیم در این زمان به پرسپولیس بخوریم. آنها در حال حاضر تیم سرحالی می باشند که در لیگ برتر نتایج خوبی گرفته‌اند ولی ما هم در این بازی محک جدی‌ای خواهیم خورد. می‌خواهیم در این بازی یک فوتبال خود را به نمایش بگذاریم و نیم نهایی به برد داریم. در این بازی به فکر بالا بردن شخصیت پدیده هستیم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا برای برد تیمتان شانسی قائل هستی تاکید کرد:« در فوتبال هر تیمی برای برد شانس دارد. نظر من این است که شانس هر دو تیم برای برد برابر است و ما قرار نیست ناامید باشیم. پرسپولیس بازیکنان و مربی بزرگی دارد ولی شانس آنها فقط روی کاغذ بیشتر است. ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و می‌خواهیم خودمان را به پرسپولیس ثابت کنیم.»
از شکوری در خصوص شرایط پدیده در رقابت‌های لیگ دسته اول سوال کردیم که او گفت:« متاسفانه بازی‌ها را خوب آغاز نکردیم و تساوی‌های ما بسیار است. بازیکنان پدیده باتجربه می باشند و این درست است که اکثرشان سابقه بازی در لیگ برتر را دارند ولی ما نیاز به زمان داریم تا بتوانیم به هماهنگی کامل برسیم. پدیده تیم خوبی است و می‌توانیم به لیگ برتر صعود کنیم.»

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.