شکوری ۵۰ درصد از مطالباتش را به استقلال بخشید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – هادی شکوری که برای دریافت مطالبات خود از استقلال به دیدار فتح‌الله‌زاده رفته بود، ۵۰ درصد از طلب خود را به این باشگاه بخشید.

به گزارش ممتاز و به نقل از پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه استقلال؛ هادی شکوری مدافع سابق استقلال امروز (سه شنبه) در دفتر مدیرعامل باشگاه استقلال حضور پیدا کرد. این بازیکن که برای دریافت مطالبات قبل خود به دیدار مدیرعامل رفته بود، با توجه به شرایط خاص باشگاه استقلال و دغدغه‌های این تیم به لحاظ تامین منابع مالی، ۵۰ درصد از طلب خود را به باشگاه بخشید.

فتح‌الله‌زاده پس از این اقدام، در خصوص این بازیکن گفت: «هادی شکوری و بازیکنانی نظیر او ثابت می‌کنند که هنوز روح جوانمردی وجود دارد. او تا زمان حضور در استقلال برای این تیم با تمام وجود بازی کرد و حالا هم با این حرکت ارزشمند، نشان داد که در فوتبال، تنها مسائل مالی مهم نیستند و روح جوانمردی و مردانگی انسانهاست که بیشتر از عمر فوتبال و عملکرد حرفه‌ای آنها بر جای می‌ماند و دلها را تسخیر می‌کند.»

شکوری پیش از این هم در زمان وقوع زلزله در بوشهر، تمامی مطالبات خود از باشگاه شاهین را به مردم زلزله‌زده بوشهر تقدیم کرده بود.

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.