شکیری: روبن را نیمکت نشین می‌کنم

  ژردان شکیری ستاره سابق بازل از اعتماد به نفس عجیبی برخوردار است .او از هم اکنون آرین روبن دیگر ستاره بزرگ بایرن را به مبارزه طلبیده است.اینطور که به نظر میرسد باید شاهد یک رقابت سنگین ونفس گیر مابین این دو بازیکن در طول فصل آینده باشیم.

به نقل ازشبکه سراسریSF2 سوئیس ، ژردان شکیری از هم اکنون خود را به عنوان یک رقیب سرسخت برای بازیکن ملی پوش هلندی بایرن معرفی نموده وبرای او حتی خط ونشان نیز کشیده است.

شکیری در این رابطه به شبکه سوئیسی میگوید :”البته روبن یک رقیب بزرگ برای من محسوب می شود ولی، من میخواهم در پست هافبک راست بازی کنم.به نظر خودم توانایی وقدرت لازم را برای انجام این کار را دارم.با انجام چند بازی خواهید فهمید من این پست را تصاحب خواهم نمود.

وی در مورد بازیهای لیگ قهرمانان به همراه بایرن نیز افزود :”من در مدت ۵ سال حضورم در بازل موفق شدم سه عنوان قهرمانی کسب نمایم وبه همراه این تیم در لیگ قهرمانان بازی نمایم من تجربه کافی برای حضور در این مسابقات مهم را دارم.هدف اصلی من در بایرن مونیخ حضور مداوم در ترکیب اصلی تیم می باشد “

ستاره جوان بایرن مونیخ در حالیکه که مصمم به نظر میرسد در پایان گفتگو به صورت کاملا جدی می گوید :”بله، من روبن را نیمکت نشین خواهم کرد.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.