شک و تردید درباره آنفولانزا با واکسیناسیون جبران می گردد

۲۲ آبان ،

بر اساس تحقیقات انجام شده واکسن آنفولانزا از نوعی پروتئین ساخته شده است که به درمان آنفولانزا کمک می کند.

به گزارش تفسیری خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری ANSA ایتالیا  بخش پزشکی، دانشمندان بر استفاده از واکسیناسیون تاکید می کنند.

بر اساس این گزارش تفسیری، پس از آزاد سازی مرکز ALFA برای کنترل استفاده از واکسن آنفولانزا به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی استفاده از این واکسن به حالت تعلیق درآمد.

پروفسور آبرتو مانتووانی ، مدیر گروه علمی Humanitas و استاد دانشگاه میلان در این مورد این گونه اظهار نظر کرد که این امر سبب بوجود آمدن شک و تردید در مورد ایمنی این واکسن می گردد.

این ایمنی شناس می گوید: بر پایه تحقیقات انجام شده در بیشتر اشخاصی که این واکسن به آنها تزریق شد مقدار پروتئین موسوم به فار ماکوپه افزایشی نشان نمی دهد.

وی ادامه می دهد، این نگرانی ها سبب شد که اولین توقف پیشگیرانه بهداشت و سلامت به منظور کنترل این مورد انجام گیرد، ما در حال حاضر مشغول برطرف کردن این مشکل هستیم که این کاهش تعداد به عنوان یک احتیاط به مردم اطمینان می بخشد.خوشبختانه در طول چند هفته قبل این ترس سبب آماده سازی در مورد ایمنی شده است.

مانتووانی می افزاید : می دانیم که آنفولانزا بیماری جدی است که بعضی از اشخاص از جمله سالمندان و اشخاص مبتلا به بیماری مزمن را در معرض خطر قرار می دهد در ضمن فراموش نکنید که هر سال چندین هزار نفر از این بیماری جان خود را از دست می دهند.

وی ادامه می دهد: به همین سبب باید به یاد داشته باشیم که کشور ما در ایمنی شناسی و واکسن شناسی که شامل تحقیقات اولیه و صنعت در جایگاه خوبی قرار دارد.

در نهایت، این عمل به عنوان یک قدم احتیاطی به حالت تعلیق در می آید و سبب آن افزایش یک پارامتر یعنی دانه های پروتئین است.

مانتووانی تصریح کرد: در واکسن از پروتئین های ویژه ای استفاده می گردد که فرار آب دهیدروفوبیک می باشند و به طور خاص با هم ارتباط برقرار می کنند و در یک دسته از این واکسن ها سطح پروتئین بیش  از حداکثر مجاز ملاحظه شده است./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.