شگرد تازه رادیوفردا برای “کاهش مشارکت” مردم در انتخابات

۲۲خردادماه،

رادیوفردا در شگرد تازه ی خود با هدف مایوس کردن و دلسرد کردن مردم از مشارکت در انتخابات پیش رو ، در تلاش است تا در حجم وسیع و در قالب یک عملیت روانی القا کند که رییس جمهور در ایران هیچ کاره است و رای دادن بی فایده !

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، رادیوفردا در شگرد تازه ی خود با هدف مایوس کردن و دلسرد کردن مردم از مشارکت در انتخابات پیش رو ، در تلاش است تا در حجم وسیع و در قالب یک عملیت روانی القا کند که رییس جمهور در ایران هیچ کاره است و رای دادن بی فایده !
بر همین اساس رادیوفردا که ماموریت دارد که هر کاری انجام دهد تا اولا مشارکت مردم در انتخابات به حداقل برسد و ثانیا نامزد اصلاح طلبان رای بیاورد ، در قالب دور تازه جوسازی ها و عملیات روانی های خود در هفته ی آخر منتهی به انتخابات ریاست جمهوری در تلاش است تا با توسل به تحریف قانون و دروغ پردازی و البته وارونه جلوه دادن حقایق ، رییس جمهوری را هیچ کاره و رهبری را همه کاره ی نظام معرفی نماید .
اگر چه سیاست های کلی نظام بر اساس منویات رهبری تدوین می گردد و فلسفه ی رهبری و ولایت هم حرکت هماهنگ همه ی قوا و دولت های مختلف در چارچوب موازین اسلامی و روح انقلاب و هویت نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد ولی بر هیچ کس پوشیده نیست که رییس جمهوری از اختیارات قانونی بسیار بسیار بسیاری برخوردار است که هیچ مسئولی در کشور از این اختیارات برخوردار نیست .
رادیوفردا برای اثبات این مدعای غلط انداز و انحرافی خود به ماجرای برکناری مصلحی وزیر اطلاعات و برخورد رهبری با این موضوع اشاره کرده است . اما این فقط یک مورد بوده که رادیوفردا توانسته به آن استناد کند ! طی دوره های مختلف ریاست جمهوری همه ی دولت هایی که آمده اند و رفته اند در معدود مواردی شاهد این قبیل اقدامات از سوی رهبری بوده ایم که این موارد هم بسیار خاص بوده اند و مصالح کلی نظام و انقلاب در آن ها نهفته بوده است که از سوی مقام معظم رهبری با درایت و هوشیاری تمام مورد اقدام واقع گشته است .
و به جز این موارد معدود کمتر سراغ داریم که رهبری در کار دولت دخالت کنند و حتی بار ها در مواردی همچون مبارزه با مفاسد اقتصادی ، رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم ، تلاش برای آبادانی و پیشرفت و عدالت همزمان با آن ، روحیه ی جهادی و محروم نوازی ، استکبار ستیزی و … هم که به دولت ها خط می داده اند ، صرفا در مقام ارشاد و پیشنهاد و سفارش و در بعضی موارد حالت نیمه دستوری بوده است که عموما از سوی اکثر دولت ها توجه نشده است ! ( به جز مقطعی از دولت احمدی نژاد )
تا چه رسد به اینکه مقام معظم رهبری همه کاره ی دولت ها باشند و برای ایشان تصمیم گیری کنند و به قول رادیوفردا دولت ها هیچ کاره شوند !
اتفاقا مشکل اصلی کشور این بوده که بسیاری از روسای جمهور هرگز آنگونه که حضرت آقا به عنوان ولی فقیه انتظار داشته اند ظاهر نشده اند و نه اینکه بیش از حد در مسیر خواسته های رهبری گام برداشته باشند !
لذا این شبهه ی اخیر رادیوفردا که بسیار هم روی آن مانور می دهد مبنی بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری در ایران تشریفاتی است و رییس جمهوری هیچ نقشی در کشور ندارد و لذا مردم را تشویق به رای ندادن می کند و نسبت به حضور در انتخابات مایوس و دلسرد و بی انگیزه می کند یک حرکت خبیثانه و توطئه ای رسانه ای در آستانه ی انتخابات پیش رو است .
رادیوفردا در کنار این که جایگاه ولایت فقیه و رهبری را مورد حمله قرار داده و نظریه ی ولایت فقیه را خدشه دار می کند و از مسائلی همچون تعارض رییس جمهور با ولی فقیه و … سخن می گوید ، سیل عظیم حملات و شبهه افکنی ها خود علیه شخص رهبری را هم با جدیت بیشتری در آستانه ی انتخابات دنبال می کند و به عنوان یکی از راهکار ها و ابزار های خدشه به انتخابات ، از این اهرم استفاده کرده و شخص آیت الله خامنه ای ( روحی فداه ) را هم مورد هتاکی و گستاخی های پیاپی قرار می دهد .


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.