« شیار ۱۴۳ » اواخر آبان اکران می شود

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز

14-2-6-0455film-shiar-134-4

مراسم افتتاح رسمی فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» روز شنبه ۱۷ آبان ماه با حضور ۱۴۳ مادر شهید ساعت ۱۸ در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر ممتاز نیوز به نقل از خبرآنلاین، محمدحسین قاسمی تهیه کننده فیلم درتوضیح جزئیات برگزاری این مراسم گفت: مراسم افتتاح رسمی «شیار ۱۴۳» روز با اجرای سیدعلی ضیاء عصر شنبه ۱۷ آبان ساعت ۱۸ با حضور ۱۴۳ مادر شهید در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود.

وی افزود: قرار است در این مراسم ۱۴۳ مادر شهید با حضور طیف های مخلتف مردم و هنرمندان با همکاری مجموعه برج میلاد و ایثارگران شهرداری تجلیل شوند. همچنین طبق برنامه ریزی انجام شده در ابتدای این مراسم فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» نمایش داده می شود و پس از آن نرگس آبیار کارگردان و سایر عوامل فیلم ضمن خوش آمدگویی به حاضران از ۱۴۳ مادر شهید تجلیل خواهند کرد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» با اشاره به اینکه برای برگزاری این مراسم کارگردانی خاصی در نظر گرفته شده است، بیان کرد: به همین منظور دکورهای ویژه ای برگرفته از نمایی از صحنه های فیلم طراحی شده است. به عنوان مثال نمایی از فیلم «شیار ۱۴۳» که شخصیت الفت پشت دار قالی نشسته و مشغول بافتن است به صورت دکور طراحی و در سالن دیده می شود.

به گفته وی، همچنین قرار است با طراحی ویژه از مادران شهید قدردانی شود.

قاسمی در پایان توضیح داد: سعی کردیم از طیف های مختلف هنرمندان در این مراسم دعوت به عمل آوریم اما در هر صورت تیم تولید «شیار ۱۴۳» پذیرای حضور همه هنرمندان و علاقمندان به این فیلم سینمایی هستند. ضمن اینکه در این مراسم علاوه بر هنرمندان از برخی از چهره های فرهنگی و اجتماعی نیز دعوت به عمل آمده است.

«شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی محمدحسین قاسمی و ابوذر پورمحمدی ساخه شده است و به عنوان فیلم تحسین شده تماشاگران سینمای ایران در سی و دومین جشنواره فیلم فجر معرفی شد و قرار است از نیمه آبان در سراسر کشور اکران شود.

مریلا زارعی، مهران احمدی، گلاره عباسی، جواد عزتی، یداله شادمانی، سامان صفاری،زهرا مرادی، مهیا دهقانی، حسام بیگدلو و … از جمله بازیگران این اثر هستند.

این فیلم از هفته پایانی آبان ماه در سینماهای کشور اکران می شود.

اخبار ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.