شیخان از مقام معظم رهبری، رییس‌جمهور و مردم گیلان تشکر کرد

۱۳م آذر ،

Amir Pourmand (3 of 9)-2.jpg

محمد شیخان رییس اولین کنگره ملی بزرگداشت میرزا کوچک جنگلی با صدور اطلاعیه‌ای، از حضور و مشارکت فعال مردم خونگرم استان گیلان، علما و فرهیختگان و سازمان‌ها و نهادهای مختلف کشور در برگزاری موفقیت‌آمیز این کنگره و از رهبر معظم انقلاب به واسطه ارسال پیام و نیز از رییس‌جمهور به خاطر حضور و سخنرانی در این کنگره تشکر و قدردانی و بر تداوم این راه در جهت تثبیت گفتمان عدالت و آزادی تاکید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن پیام محمد شیخان بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با لطف و استعانت پروردگار عالمیان، اولین کنگره میرزا کوچک جنگلی به پایان رسید؛ کنگره‌ای که از نگاه برگزارکنندگان آن به پایان نرسیده و تداوم آن در جهت تثبیت گفتمان عدالت و آزادی با برگزاری نشست‌های علمی و انتشار یافتن کتب تخصصی و مستند، در این باره تحقق خواهد یافت؛ چراکه بر این باوریم اندیشه و عمل سردار شجاع نهضت جنگل باید به شاخصه ای در هویت اسلامی – ایرانی نسل امروزمان تبدیل شود. همانگونه که شرکت کنندگان مراسم نیز بر گفتمان مزبور بر اندیشه آن مجاهد نستوه تاکید داشته و بر آن صحه نهادند. چنین گفتمانی نه تنها آرمان ایرانیان که ملتهای آزاده نیز در پی تحقق آنند.

لازم می‌دانیم بیش از همه، سپاس بی‌کران خود را به محضر مقام معظم رهبری تقدیم دارم که با پذیرش اعضاء ستاد برگزاری کنگره به حضور مبارک خویش و با بیانات راهگشا و ارسال پیام گوهربارشان، نقشه راه و دستورالعملی بی‌همتا در مسیر برگزاری آن و شناخت زوایای گوناگون شخصیت میرزا ترسیم فرمودند.

همچنین از رییس‌جمهور محترم، جناب آقای دکتر احمدی‌نژاد که با حمایت معنوی، حضور در کنگره و بیانات عالمانه و ارزشمندشان بر غنای آن افزودند و از تمامی علما و روحانیان معزز، اساتید دانشگاه، دانشجویان، پژوهشگران، هنرمندان، اصحاب رسانه و مطبوعات، سازمان‌ها و نهادهای مختلف خصوصا رسانه ملی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان میراث فرهنگی، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، مقامات و مسئولان محترم استان گیلان و همچنین مردم خونگرم و میهمان نواز آن استان کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.

نامها چندانند که ذکر هر کدام از عهده بیان و نگارش خارج است؛ لذا بر تمامی این عزیزان که اجر خود را در اقناع روحی و فکری خویش می‌جویند، درود و سپاس خود را ابراز نموده و همچنان دست یاری آنان را به گرمی می‌فشارم.

این راه همچنان مستدام باد

محمد شیخان؛ رییس کنگره بزرگداشت میرزا کوچک جنگلی»

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.