شیخ طادی: بی‌احترامی ها در حوزه سینما سبب شد انصراف دهم

۷ م دیماه ،

به دنبال انصراف یکی از تقدیر شوندگان فیلم فجر عنوان شد/

سینماپرس- گروه سینما/ پرویز شیخ طادی گفت: بزرگداشت برای زمانی است که سینما در اوج و سبب افتخار ملت باشد نه اینکه شرایطی مانند حال حاضر که سینما از نظر مردم وجاهت ندارد و جایگاه خود را از دست داده است.

کارگردان فیلم «روزهای زندگی» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب افزود: این روزها شاهد بی احترامی هایی در حوزه سینما هستیم که قابل پذیرش نیست. روی سخن من با تمامی اهالی سینما است زیرا نه فیلم های قابل دفاع داریم و نه حوزه های دیگر بسیار افق های درست و شرایط و منافع اخلاقی مردم را در نظر گرفته اند. همه مجموعه سینماگران به نوعی در رکود اخلاقی و مالی سینما دخیل می باشند.

وی ادامه داد: باید اخلاق مداری را پیشه گرفت نه منافع مالی عده ای خاص را و اولین راه حل برای رفع این مشکلات مودب بودن است. سینماگران و مدیران باید مدنظر داشته باشند که اخلاق را در کار خود پیش گیرند زیرا همه کمال ها از ادب نشأت می گیرد. نباید نسبت به پیشنهاد های ائمه جمعه، مجلس و دلسوزان بی توجه باشیم و به همه انگ بزنیم چرا که این نوعی دیکتاتوری است.

شیخ طادی با تاکید بر این که باید در سینما گوش شنوا و چشم بینا داشته باشیم، تصریح کرد: ما در رونق مالی و اقتصادی سکوت کردیم و همین سبب رو آوردن مردم به رسانه های دیگر شده است در حالی که قرار نبود این گونه شود و فیلم ها بی هویت و به دور از مردم ساخته شوند. عرصه را بر مردم تنگ گیرند و با بیان آشکار بی ادبی فشار روانی بر مردم وارد کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه ما باید به سمت خودسازی پیش رویم و با ساختن خود برای ساخت سینما حرکت کنیم تا دچار اشکالات اساسی نشویم.

انتهای پیام/ف/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۵۱۷


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.