شیرینی: کار ژوزه قشنگ نبود/ این روزها همه چیز بر سر من خراب می‌شود!

۲۸م آذر ،

سعید شیرینی می‌گوید باشگاه پرسپولیس خبر نداشته که ژوزه قصد دارد به اردوی این تیم بیاید.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس دربارهٔ اتفاقاتی که امروز در محل اقامت پرسپولیسی‌ها در هتل آکادمی رخ داده بود، اظهار کرد: ژوزه اصلا به ما اعلام نکرده بود که می‌خواهد به اردو بیاید. اگر می‌گفت مقدمات حضور او را فراهم می‌کردیم. شاید نگهبان هماهنگ نبوده و به همین خاطر او نتوانسته وارد شود.

وی افزود: ژوزه آدم خوب و مورد احترامی است اما حق مسلم باشگاه و رویانیان است تا جایی که می‌تواند بر اساس مقدار کاری که ژوزه انجام داده به او پول بدهند. جلسات ژوزه با باشگاه به نتایجی رسیده بود اما نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاده که او ناراحت شده است.

خبرنگاری از شیرینی پرسید شاید او قصد داشته با این کار برای خود مدرکی تهیه کند که سرپرست تیم پرسپولیس گفت: اگر به این نیت به محل هتل آمده که کار قشنگی نکرده است. ژوزه اگر می‌خواست کنار ما باشد چرا روزهای قبل این کار را نمی‌کرد؟ چرا امروز که بازی داریم آمد؟

شیرینی همچنین در پاسخ به این سوال که ژوزه در جواب هواداران و لیدرهایی که در محل اقامت او جمع شده بود گفت که شما از طرف شیرینی آمده‌اید اظهار کرد: همان طور که گفتم برای ژوزه احترام قائلم اما این روزها همه چیز بر سر من خراب می‌شود!

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.