شیر از امروز دو نرخی شد

دبیرانجمن صنایع فرآورده های لبنی ایران با اعلام اینکه از امروز شیر دو نرخی در بازار عرضه شده است، از افزایش قیمت ۵۰ درصد محصولات لبنی دیگر خبر داد.

 رضا باکری درخصوص تغییر قیمت لبنیات که قرار بود از امروز شنبه در بازار اعمال شود، اظهارداشت: با توجه به تفاهم نامه انجمن صنایع فرآورده های لبنی با وزارت صنعت، معدن و تجارت، امروز شیر۹۰۰ گرمی نایلونی با ۱٫۵ درصد چربی با قیمت ۹۰۰ تومان، ماست ۹۰۰ گرمی با داشتن ۱٫۵ درصد چربی با قیمت ۱۳۰۰ تومان و پنیر یو.اف ۴۰۰ گرمی نیز با قیمت ۲۴۰۰ تومان در بازار عرضه شده است.
وی اضافه کرد: البته کارخانجات لبنی ۵۰ درصد محصولات خود را با قیمت‌های پائین و ۵۰ درصد سایر محصولات خود را براساس سیستم عرضه و تقاضا در بازارعرضه کردند.
باکری درخصوص افزایش قیمت ۵۰ درصد محصولات لبنی پرچرب اظهارداشت: کارخانجات براساس قیمت تمام شده، ۵۰ درصد محصولات لبنی پرچرب خود را به بازار عرضه می‌کنند.
 دبیرانجمن صنایع فرآورده های لبنی پیش از این گفته بود: محصولات لبنی مانند شیر، ماست و پنیر دارای ۱٫۵ درصد چربی (کم چرب) در قالب محصولات یارانه ای و با کاهش ۳۰ درصدی قیمت و سایر محصولات لبنی با درصدهای متفاوت چربی با افزایش ۳۰ درصدی قیمت از سوی کارخانجات لبنی به بازار عرضه خواهند شد تا به نوعی عدم النفع حاصل از فروش محصولات لبنی دارای ۱٫۵ درصد چربی در بازار جبران شود.
۳۹۳۹
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.