”شیش و هشت” به تماشاخانه ایرانشهر رسید

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش ˝شیش و هشت˝ به کارگردانی نیما دهقان از پنجشنبه، ۴ مهرماه، در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

به گزارش ممتاز نیوز، نمایش “شیش و هشت” به کارگردانی نیما دهقان از پنجشنبه، ۴ مهرماه، در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود.

این اثر داستان عاشق شدن معلمی است که جیرجیر کفش هایش مشکلاتی را برای مطرح کردن علاقه اش به وجود می آورد و ماجراهای خنده دار و کمیکی را سبب می گردد.

نمایش “شیش و هشت” یک اثر کمدی است که به قلم کوروش نریمانی نوشته شده است. همچنین بر طراحی صحنه این نمایش فضایی فانتزی حاکم و اثر مبتنی بر تصاویری است که از تابلوهای نقاشی برگرفته و جان می گیرند. این اولین نمایشنامه کوروش نریمانی است که کارگردانی آن را به فرد دیگری سپرده است.

فرزین صابونی، الهام کردا، سیامک صفری، جواد پولادی و هدایت هاشمی گروه بازیگران این اثر را تشکیل می دهند. نورالدین حیدری ماهر به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، فرشاد فزونی در بخش طراحی و اجرای موسیقی با پروژه همکاری می کنند. همچنین گلناز گلشن، طراحی لباس، منوچهر شجاع، طراحی صحنه و یحیی پاکدل، طراحی پوستر و بروشور کار را بر عهده دارند.

برخی دیگر از عوامل این پروژه نمایشی نیز عبارتند از: مدیر صحنه: احسان خبری، منشی صحنه: محمد گودرزیانی، عکاس: آوا کیایی.

این نمایش پنجشنبه، ۴ مهرماه، ساعت ۱۸ اجرای خود را در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز می کند. علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیط با شماره ۰۹۳۶۱۰۱۰۳۷۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.