شیطنت «روزنامه قانون» برای «مهران غفوریان»/ آیا غفوریان، مثل چرخنده می شود؟+ عکس

ممتاز نیوز: روزنامه قانون متن اظهارات مهران غفوریان را با عنوان “من حزب اللهی هستم“، به همراه عکسی جنجالی که در حاشیه سفر بازیگران به « جام جهانی برزیل ۲۰۲۴ » بود، منتشر کرد!

بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در همایش حمایت از جبهه مقاومت یا دبود شهدای قنیطریه گفت: هنرمندان و سینماگران وظیفه دارند که نگذارند دشمنان در میدان نرم یکه‌تازی کنند، شاید یکی از این روزنه‌ها با حمایت از جبهه مقاومت محقق شود.

 

خبرگزاری دفاع مقدس می نویسد: در روز یادبود شهدای قنیطریه، جهاد مغنیه و سردار شهید ا… دادی در سالن وزارت کشور دیدیم که مهران غفوریان، بازیگر مشهور طنز و کمدی ایران وارد شد و در ردیف اول کنار جهادگران عرصه مبارزه با استکبار نشست. عکاسان و فیلمبرداران لنز دوربین‌های خود را به طرف او گرفتند! برخی می‌گفتند شاید به دنبال مجوز فیلم یا گرفتن امتیازات بیشتر است یا تظاهر یا شاید هم یک دعوت ساده او را به این مجلس کشانده است. منتظر شدم که او از سالن خارج شود و فراغتی برای یک سوال پیدا کنم تا او پاسخ ما و خیلی‌های دیگر که سوء تعبیرهایی داشتند را بدهد.

 

در اواسط اجرای حامد زمانی بود که او همراه با یک عده‌ای که دوست داشتند با مهران غفوریان عکس یادگاری بگیرند در لابی وزارت کشور حاضر شد.

 

من که شاهد و ناظر این صحنه بودم از مهران غفوریان پرسیدم برای مخاطبان ما جالب است بدانند چرا امروز در این مراسم حضور پیدا کردید؟ آیا صرف‌‌ همان دعوت ساده‌ای است که به آن اشاره کردید. مهران غفوریان خاطرنشان کرد: بالاخره ما بچه حزب ا…ی هستیم.

 

باید هنرمندان و سینماگران که خوشبختانه از محبوبیت خاصی در میان مردم برخوردارند از این حرکت‌ها و اقدامات رزمندگان جبهه مقاومت که به دنبال برقراری امنیت مردم جوامع اسلامی هستند، حمایت و پشتیبانی ویژه‌ای داشته باشند.

 

 

لازم به ذکر است، فضای رسانه ای فضایی است که علی رغم اخبار رسمی، القائات خاص را همواره سعی نموده انجام دهد. باید پرسید، انتخاب این عکس در ارتباط با اظهارات غفوریان، شیطنت رسانه ای است یا غفلتی در کار بوده است

 

عکسی که روزنامه قانون منتشر کرد:

 

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.