شیوه تازه عرضه مواد مخدر در کشور/ تبلیغات مواد مخدر در آینده ای نزدیک!

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز : رئیس کارگروه آموزش و پژوهش انجمن مددکاران ایران از آغاز به کار سیستمی تازه در عرضه مواد مخدر در کشور خبر داد.

مهدی سروی همپا در گفتگو با تسنیم ،با اعلام مطلب فوق گفت: در حال حاضر شاهد تحول عظیم و خطرناکی در سیستم عرضه مواد مخدر در کشور هستیم؛ تحولی که در آن مصرف کنندگان تبدیل به عرضه کنندگان مواد مخدر شده اند.

سروی در تشریح خطرات عرضه تازه در این سیستم گفت: این بدان معناست که در شیوه تازه، عرضه کنندگان مواد مخدر که همان مصرف کنندگان این مواد می باشند برای فروش بیشتر و تامین هزینه مصرف خود اقدام به جذب مشتری  می کنند. این در حالی است که تا پیش از این فروشندگان و قاچاقچیان مواد مخدر تنها فروشنده و پخش کننده این مواد بودند و اقدام به جذب نمی کردند.

این مددکار اجتماعی فعال در عرصه ترک اعتیاد افزود: با توجه به این شیوه تازه عرضه مواد مخدر، ما در آینده شاهد تبلیغات مواد مخدر خواهیم بود. مساله ای که تا پیش از این نظیرش را نداشتیم.

کارشناس مددکاری اجتماعی و کارشناس ارشد علوم اجتماعی تصریح کرد: برای برخورد جدی با بحران اعتیاد در چنین شرایطی باید علاوه بر تلاش برای کنترل عرضه مواد مخدر، دلایل تقاضای مصرف را کنترل کرد. چراکه تا زمانی که تقاضا برای مواد مخدر باقی است، کنترل عرضه این مواد چندان نتیجه بخش نخواهد بود.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.