شیوه نامه ساماندهی و مدیریت نیروی انسانی در سال تحصیلی۹۲-۹۱

طی بخشنامه ی از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش ابلاغ

طی بخشنامه‌ای از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش شیوه نامه ساماندهی و مدیریت نیروی انسانی در سال تحصیلی۹۲-۹۱ به استان‌ها ابلاغ شد.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش شیوه نامه ساماندهی ومدیریت نیروی انسانی در سال تحصیلی۹۲-۹۱ به منظور اجرای دقیق،منسجم وموثر سیاست های کلی و راهبردی نظام تعلیم و تربیت‌، سند تحول بنیادین، تغییر ساختار جدید آموزشی، ایجاد وحدت رویه در خصوص ساماندهی و سازماندهی نیروی انسانی و… به استان‌ها ابلاغ شده است.

بنابراین گزارش این شیوه نامه در پنج فصل با سرفصل‌هایی نظیر سازماندهی واحدهای سازمانی، چهارچوب ساماندهی و مدیریت نیروی انسانی، ساماندهی نیروی انسانی مدارس استثنایی کشور و سازماندهی نیروهای نهضت سواد آموزی با رویکرد علمی، منطقی، قانونی و با بهره گیری از تجربیات سنوات گذشته و منابع ارزشمند تدوین شده است.

براساس این گزارش اجرای دقیق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، استمرار تسهیل در عملیاتی شدن سیاست‌های راهبردی‌، ارتقای بهره وری و کیفیت استفاده بهینه از منابع ارزشمند انسانی موجود، ارتقای سطح کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی، گسترش عدالت آموزشی و پرورشی و ایجاد وحدت رویه و حسن انجام امور مربوط به سازماندهی نیروی انسانی از اهداف این بخشنامه است.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.