صابون هوشمند جایگزین ماشین لباسشویی می شود

گردآوری توسط گروه اخبار روز سایت خبری ممتاز نیوز

در میان گجت های هوشمندی که در سالهای اخیر بسیار متنوع و پر رونق بودند صابون هوشمند نیز تولید شد.این صابون هوشمند بدون نیاز به شست‌وشوی البسه با ماشین لباسشویی و یا با دست ، تنها با تولید امواج صوتی قوی آلودگی‌ها را ظرف ۳۰ دقیقه از لباس‌ها پاک می‌کند.

طبق اظهار کارشناسان شرکت دلفی در آزمایش‌های انجام شده مشخص شد کیفیت شستشو با این روش مطابق با کیفیت شستشوی بهترین ماشین‌های لباسشویی بازار است. 

صابون هوشمند دلفی

برای استفاده از این محصول، تنها کافی است لباس‌های آلوده به همراه مقداری شوینده را درون ظرف آب قرار داد سپس صابون فراصوت را به ظرف اضافه کرد.

هنگام تماس صابون با آب فعالیت تولید امواج صوتی آغاز شده و با عبور امواج از آب حباب‌های کوچک پرفشار هوا در آب تولید می‌شود. این فعالیت در نهایت با حضور شوینده باعث شست‌وشوی کامل البسه می‌شود.

قابلیت بسیار مهم استفاده از این روش کاهش ۸۰ درصدی مصرف انرژی است. چرا که در این روش به هیچ نوع الکتریسیته و یا موتور الکتریکی جهت چرخش مکانیکی نیاز نیست.

محققان شرکت دلفی ضمن اشاره به بی‌خطر بودن استفاده از این روش برای محیط زیست افزودند: به کمک این روش می‌توان همه نوع پارچه شامل کتان، ابریشم، تور و حتی ترمه را شست‌وشو داد.

قیمت این صابون هوشمند۸۰ دلار عنوان شده است.

صابون هوشمند جایگزین ماشین لباسشویی می شود ۵/۵ ۱


ممتاز نیوز
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.