صاحبان خودروهای لوکس به دنبال نسل تازه فناوری‌های موبایلی

۸فروردین ۱۳،

 

نتایج یک بررسی نشان داده است آن دسته از آمریکایی‌هایی که قصد خرید اتومبیل تازه دارند به قیمت و اندازه اتومبیل چندان توجه نمی‌کنند و در بیشتر مواقع امکان اتصال اتومبیل آن‌ها به گوشی هوشمند مهم‌ترین موردی است که مد نظر قرار می‌دهند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، "جیم فارلی"(Jim Farley) مدیر سری خودروهای لوکس Lincoln در شرکت اتومبیل‌سازی فورد ضمن اعلام خبر یاد شده توضیح داد که تولیدکنندگان اتومبیل باید نسبت به این مسئله توجه جدی داشته باشند و اگر بر اساس رفتارهای تازه کاربران نسل تازه محصولات خود را به سیستم‌های مخابراتی سازگار به تلفن‌همراه مجهز نکنند، بازار جهانی را از دست خواهند داد.
 
تولیدکنندگان اتومبیل این روزها دشواری فراوانی دارند تا مشتریان خود را متقاعد کنند که شرکت خودروساز مورد نظر خود را تغییر دهند. زیرا این روزها بیشتر تولیدکنندگان خودرو در نسل تازه محصولات خود از فناوری‌های موبایلی استفاده می‌کنند که تمام نیازهای کاربران در این زمینه را پاسخ می‌گویند.
 
فرلی ضمن اشاره به تغییر نگرش مردم به دنیای اتومبیل توضیح داد که قیمت و اندازه خودرو تا مدتی قبل به عنوان مهم‌ترین موارد در انتخاب خودروهای لوکس محسوب می‌شد. اما امروزه تمامی اشخاصی که قصد خرید خودروهای لوکس را دارند به امکانات الکترونیکی و احتمال اتصال تلفن‌همراه به خودرو توجه می‌کنند.
 
او همچنین توضیح داد که مشتریان این روزها ترجیح می‌دهند یک خودروی لوکس با همه امکانات یاد شده را با قیمت کمتر از ۶۰ هزار دلار خریداری کنند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.