صاحبان مینی بوس های فرسوده اقدام کنند دریافت تسهیلات بانکی ویژه نوسازی خودرو

صاحبان مینی بوس های فرسوده اقدام کننددریافت تسهیلات بانکی ویژه نوسازی خودرو

صاحبان مینی بوس های فرسوده اقدام کنند
دریافت تسهیلات بانکی ویژه نوسازی خودرو

ممتازنیوز: مدیر کل حمل و نقل و پایانه های لرستان گفت: صاحبان مینی بوس های فرسوده استان برای دریافت تسهیلات بانکی ویژه نوسازی ناوگان حمل و نقل اقدام کنند.

نصرت الله حیدری افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای نوسازی ناوگان مینی بوسرانی اقدام به پرداخت تسهیلات ۱۱۰ میلیون ریالی بلاعوض با توجه به قیمت تمام شده هر یک از مینی بوس های کروس کرده است.
وی اظهار داشت: سایر مالکان مینی بوس های فرسوده فعال در بخش حمل و نقل برون شهری تحت پوشش شرکت های مسافربری نیز در صورت داشتن شرایط می توانند از تسهیلات اعطایی این سازمان بهره مند شوند.
وی از واگذاری ۳۰ دستگاه مینی بوس جدید به متقاضیان در راستای نوسازی ناوگان فرسوده حمل و نقل استان خبر داد و تصریح کرد: شرایط واگذاری این تعداد مینی بوس به متقاضیان با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، ستاد مدیریت سوخت و حمل و نقل و با اعطای تسهیلات مورد نیاز فراهم شده است.
حیدری هدف از اجرای این طرح را افزایش سطح ایمنی در مسافرت با وسائط نقلیه عمومی برشمرد و از متقاضیان واجد شرایط خواست جهت استفاده بهینه از فرصت ایجاد شده اقدام کنند.


پرشین خودرو | RSS

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. نام شما...:

    تاالن چندبار اومدیم اقدام واسه تعویض کنیم ولی شرایط واسه درامد۱راننده اصلا مناسب نیست مگرنه همه دوست دارند ماشین سالم نو سوار بشن،کسی سراع دارید بدش بیاد،
    نوروزی شیراز

  2. محسن:

    طرح خوبی ولی باتوجه به وجودآقایون دلال به ماکه نمیرسه !!!!!!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.