صاحب پناه:‌با یک باخت قلعه‌نویی را برکنار نمی‌کنیم/آندو پایان فصل هر جا دوست داشت می‌تواند برود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

نوشته شده در تاریخ ۰۴/آذر/ – ۱۲:۴۸ و در حوزه های ورزشی – ۰ نظر

در حاشیه بزرگداشت مظلومی

خبرگزاری : رییس هیات مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد سرمربی این تیم با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز، کامران صاحب‌پناه در حاشیه مراسم بزرگداشت زنده‌یاد مظلومی عنوان کرد: فوتبال یکی از بزرگان با اخلاق خود را از دست داد و همه هواداران اکنون عزادار پهلوان فوتبال ایران هستند.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به شایعه برکناری قلعه‌نویی عنوان کرد:‌ این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد، قلعه‌نویی تلاش زیادی برای تیم انجام داده و مطمئن باشید با یک باخت او را برکنار نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: هیات مدیره باشگاه برای ادامه همکاری با قلعه‌نویی تاکید دارد و موضوعاتی بر اساس اینکه قرار است این سرمربی از استقلال برود را به شدت تکذیب می‌کنم.

وی افزود: پیروزی پرسپولیس در دربی را به همه هوادراان این تیم تبریک می‌گویم اما نباید فراموش کنیم که ما در این فصل بازی‌های دیگری نیز با این تیم خواهیم داشت.

صاحب پناه درباره اعتراض و تهدید تیموریان مبنی بر ترک این تیم در صورت  پرداخت نشدن مطالباتش اظهار کرد: در این که بازیکنان استقلال حقوقی دارند که به عهده باشگاه است هیچ شکی وجود ندارد اما درباره اینکه دوستان باشگاه را تهدید به رفتن خود از تیم کردند باید بگویم چنین اتفاقی رخ نخواهد داد زیرا تیموریان با باشگاه قرارداد دارد و این بازیکن طبق قرارداد تا پایان فصل باید در تیم استقلال بازی کند ضمن آنکه هیات مدیره نیز هیچ تصمیمی برای قطع همکاری با وی نگرفته بنابراین آندو در پایان فصل بعد از اتمام قراردادش به هر تیمی که دوست داشت می‌تواند برود.

انتهای پیام/ 

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.