صادرات آمریکا در سلطه کالاهای تکنولوژیک

فاوانیوز : اغلب شرکت‌های تکنولوژیک آمریکا قصد دارند تا در دو سال آینده صادرات خود را افزایش دهند و این صادرات مجموع صادرات آمریکا را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا ، نتایج بررسی انجام شده توسط موسسه مطالعاتی IDC نشان می‌دهد که در دو سال آینده شرکت‌های تکنولوژیک آمریکایی صادرات تلفن‌های همراه، تبلت‌ها و دیگر تجهیزات الکترونیکی را به کشورهای در حال توسعه افزایش خواهند داد و در این میان توافقنامه‌های تجارت آزاد تاثیر زیادی خواهند داشت.

بر اساس این بررسی، درحدود ۸۵ درصد از مدیران عامل شرکت‌های تکنولوژی آمریکایی اعلام کرده‌اند که دولت باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا موفق نخواهد شد تا به هدف خود برای دو برابر کردن صادرات آمریکا تا سال ۲۰۲۲ جامه عمل بپوشاند.

کن رانکین، یک مدیر ارشد آمریکایی در شرکت یو‌پی‌اس در این خصوص گفت: صادرات آمریکا به کشورهای درحال توسعه و مردم طبقه متوسط آنها بستگی خواهد داشت، مردمی که تشنه تولیدات تکنولوژیکی همچون تلفن‌های همراه هوشمند، تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها هستند.

به گزارش رویترز، تنها ۲۳ درصد از شرکت‌های شرکت‌کننده در این نظرسنجی اعلام کردند که طی دو سال گذشته به اهداف صادراتی خود دست یافته‌اند و این در حالی است که ۷۴ درصد از شرکت‌کنندگان معتقد هستند که طی دو سال آینده به اهداف صادراتی خود دست خواهند یافت.
فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.