صادقیان: در لیست درخواستی دایی قرار دارم

۳۱اردیبهشت،

پیام صادقیان اظهارکرد: خوشحال هستم که علی دایی به فوتبال من اعتماد دارد. دایی در لیست اولیه خود برای جذب بازیکنان فصل آینده که به باشگاه پرسپولیس ارائه داده نام من را هم در لیست قرار داده است که از این بابت خوشحال هستم. علی دایی اصولا به فوتبال جوانان اعتقاد خاصی دارد و با این شرایط برای فصل آینده فکر من بیشتر روی تیم پرسپولیس متمرکز می‌شود.

به گزارش ایسنا ، وی در پاسخ به این سؤوال که آیا شما قصد دارید از ذوب‌آهن جدا شوید یا خیر؟ گفت: اولویت من تیم محبوبم ذوب‌آهن است البته در صورتی که باشگاه به درخواست من پاسخ مثبت دهد و مبلغ پیشنهادیم را بپذیرد. اگر با درخواست من موافقت شود آن وقت شک نکنید که در ذوب‌آهن خواهم ماند چرا که این تیم برای من مثل خانواده‌ام می‌ماند. به هر حال به پرسپولیس هم فکر می‌کنم.

هافبک هجومی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این پرسش که جواب شما به برخی از هواداران پرسپولیس که قبلا گفته بودند دوست نداریم صادقیان به سرخپوشان ملحق شود چیست؟ تصریح‌کرد: من به این دسته از هواداران تیم پرسپولیس قول می‌دهم اگر به این تیم ملحق شدم به گونه‌ای بازی کنم که آن‌ها از نظر خود برگردند. من همانگونه که در ذوب‌آهن بازی می‌کنم برای پرسپولیس هم بازی خواهم کرد هر چند که هنوز هیچ چیزی روشن نیست.

صادقیان در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید در تیم پرحاشیه پرسپولیس می‌توانید موفق باشید؟ گفت: وقتی خود بازیکن بی حاشیه باشد مطمئن باشید که این حواشی هم پوشانده می‌شود و در این صورت حاشیه‌ها تاثیری بر کیفیت فنی بازیکن ندارد.

وی در خصوص بازی پلی‌آف خاطرنشان‌کرد: به هر حال امیدوارم هر چه زودتر تکلیف این بازی روشن شود تا تیم ما حریف خود را بشناسد. بازیکنان ذوب‌آهن هر روز تمرینات شادابی را پشت سر می‌گذارند و فرهاد کاظمی به خوبی به این تمرینات تنوع می‌دهد تا بازیکنان از نظر روحی و بدنی خسته نشوند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.