صادقی: صلاح نیست من الان کاپیتان شوم

۱۱م دیماه ،

امیرحسین صادقی پس از پیروزی استقلال برابر سایپا در خصوص مسائلی که در تیم فوتبال استقلال عنوان شده و اینکه گفته می‌شود مهدی رحمتی به او اعلام کرده جواد نکونام اجازه نمی‌دهد صادقی به تیم ملی دعوت شود و او نیز پس از شنیدن این موضوع مسئله را با نکونام در میان گذاشته است، عنوان کرد: به هیچ عنوان چنین چیزی وجود ندارد این مسئله را بی‌مورد به من ربط ندهید.

به گزارش فارس،وی در مورد مسائل کاپیتانی خاطرنشان کرد: بحث این حرف ها نیست. سابقه من در استقلال زیاد است اما همانطور که گفتم کاپیتان های استقلال اشخاصی مثل محمود فکری،‌امیرقلعه‌نویی بوده‌اند و تفکرات من هنوز به آن حد نرسیده است که بخواهم کاپیتانی تیم بزرگی چون استقلال را برعهده بگیرم.

صادقی دربارهٔ اینکه سال های قبل کاپیتانی استقلال را برعهده داشته گفت: هم‌اکنون بحث این است که کاپیتان اول چه کسی باشد من در این مورد صحبت می‌کنم. هنوز به اوج پختگی و شخصیت کاپیتانی استقلال نرسیده‌ام، شاید سال آینده بتوانم این موضوع را بر عهده بگیرم.

وی افزود: صلاح نمی‌دانم که هم‌اکنون کاپیتان تیم بزرگی چون استقلال باشم.

مدافع تیم استقلال در پایان در خصوص اینکه آیا مهدی رحمتی و نکونام با یکدیگر قهر می باشند گفت: هیچ قهری وجود ندارد آنها با یکدیگر گرم هم می‌گیرند فردا می‌گویم سر تمرین بیایند و به سرو کله یکدیگر بزنند تا خیال شما راحت شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.