صادقی: فرقی نمی‌کند کجا بازی کنیم

۲۶ام بهمن ،

به نقل از فارس، ابراهیم صادقی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل پیکان گفت: بازی بسیار سخت و مهمی را پیش رو داریم باید در این مسابقه به پیروزی برسیم که این اتفاق می‌تواند ما را سه رده در جدول بالاتر بیاورد. ما در منطقه خطر نیستیم و حدود ۸ امتیاز با تیم پیکان فاصله داریم. باید این بازی را ببریم تا شرایط بهتری پیدا کنیم. جز محرومان و بازیکنانی که نیستند فکر می‌کنم سایر نفرات پتانسیل بسیار خوبی دارند و به آنها اطمینان کامل داریم. اگر کیفیتی که در تمرینات نشان دادیم روز بازی بتوانیم ارائه کنیم مطمئناً نتیجه خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه به عنوان بازیکن با تجربه تیم سایپا چطور می‌تواند به بازیکنان جوان تیمش کمک کند تا از شرایطی که در آن قرار گرفتند خارج شوند اظهار داشت: در هر صورت مهمترین وظیفه من به عنوان کاپیتان این است که به بازیکنان تیمم روحیه مثبت انتقال دهم تا آنها بتوانند بهترین بازی خود را ارائه کنند. ما باید شرایط بازی را درک کنیم و در روز مسابقه بهترین عملکردمان را ارائه کنیم. تمام تلاش کادر فنی این است که بازیکنان با خیال راحت در زمین حاضر شوند.

کاپیتان سایپا در پاسخ به سؤال دیگری، در مورد اینکه آیا تغییر مکان بازی از ورزشگاه تختی به پیکان‌شهر تأثیری در روند این مسابقه خواهد گذاشت،‌ تأکید کرد:‌ اولین بازی‌ای است که در پیکان‌شهر به میدان می‌رویم و نمی‌دانیم آن زمین چه شرایطی دارد، برای ما فرقی نمی‌کند در کجا بازی می‌کنیم و تمام هدف ما این است که برنده باشیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.