صادقی: نمی‌دانم چرا نیمکت نشین شده‌ام

۲۱م دیماه ،

محمدباقر صادقی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به بازی تیمش برابر نفت آبادان اظهار کرد: این تیم با تمام قوا به اصفهان نیامده بود و انتظار بیشتری از تیم سپاهان می‌رفت، اما شرایط زمین در وضعیت خوبی قرار ندارد و آن طور که باید نمی‌توانیم بازی خوبی را از خود ارائه کنیم و امیدوارم هر چه سریع‌تر این مشکل برطرف شود.

وی با بیان اینکه از لحاظ بدنی آمادگی مطلوبی دارم، تصریح کرد: شرایط مناسبی در دیدارهای آخری که برای سپاهان بازی می‌کردم داشتم و نمی‌دانم به طور واقع چه اتفاقی افتاد که نیمکت نشین شدم.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان تاکید کرد: انتظارم از کادر فنی این بود که به خصوص در جام حذفی بازی کنم چراکه خودم هم تا صعود سپاهان به این مرحله نقش بسیاری داشتم و دلیل واقعی عدم بازیم را نمی‌دانم.

وی گفت: اما به هر حال ناراحت نیستم چراکه فرصت زیادی تا پایان بازی‌های لیگ باقی مانده و می‌توانم در ادامه رقابت‌ها در ترکیب تیم قرار بگیرم و نظر مربیان تیم مهم است که چه بازیکنانی در ترکیب تیم قرار بگیرند و من هم بازیکنم و تابع دستورات.

صادقی با اشاره به حضور شهاب گردان در سپاهان افزود: این بازیکن هم تاکنون برای سپاهان خوب و مسلط ظاهر شده و هدف کادر فنی برای بازی دادن به گردان آماده کردن وی برای بازی‌های آینده و آسیایی است.

وی در ادامه به دربی هفته آینده اصفهان اشاره و اضافه کرد: این دیدار یک بازی خاص مانند سایر دربی‌ها است و تیم ما هم به سه امتیاز بازی با ذوب‌آهن نیاز مبرمی دارد.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: به سه امتیاز این بازی نیاز مبرمی داریم و سپاهان برای جا نماندن از کورس و ذوب‌آهن هم برای رهایی از انتهای جدول باید در این دیدار بجنگند.

وی با اشاره به تیم فوتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: این تیم با سرمربیگری فرهاد کاظمی برای نیم‌فصل دوم نفرات خوبی را جذب کند و آرزوی من در حال حاضر قهرمانی سپاهان و عدم سقوط ذوب‌آهن به دسته‌های پایین‌تر است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.