صادقی: یک هزار تومانی هم نگرفته‌ام

 امیرحسین صادقی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل صبا گفت: بازی خوبی انجام دادیم و با این ۳ امتیاز توانستیم وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: هر دو تیم تاکتیک خوبی داشتند و همین موضوع باعث شد توپ بیشتر در میانه زمین به گردش دربیاید و موقعیت زیادی روی دروازه‌‌ها خلق نشود.

صادقی در رابطه با حضور پیشکسوتان استقلال در ورزشگاه گفت: من اول فصل به همه فراخوان داده بودم و از حضور پیشکسوتان در ورزشگاه تشکر می‌کنم چون تیم متعلق به آنهاست.

وی در خصوص عدم مصاحبه بازیکنان با خبرنگاران تصریح کرد: من خودم رسانه ملی دارم که همان سایت خودم است.

مدافع استقلال در خصوص عکس‌العمل فتح‌الله‌زاده در رابطه با تشویق فرهاد مجیدی که از تماشاگران خواست وی را تشویق کنند، گفت: به نظرم کار خوبی بود. مجیدی برادر ۱۰ ساله من است و ارتباط خوبی با هم داریم.

صادقی به قول مساعد فتح‌الله‌زاده در خصوص برطرف شدن مشکلات مالی استقلال اشاره کرد و اظهار داشت: از بهمن‌ماه گذشته که در تراکتورسازی بازی می‌کردم تاکنون حتی یک هزار تومانی هم دریافت نکردم. امیدوارم این مشکلات به زودی برطرف شود.

وی هنگامی که از خبرنگاری خبر دعوت شدن خود را به اردوی تیم ملی شنید گفت: از دعوت به تیم ملی بی‌خبرم اما اگر این اتفاق افتاده باشد خدا را شکر می‌کنم. نذر کرده بودم اگر به تیم ملی دعوت شوم به جمکران بروم که در صورت دعوت شدن حتماً این کار را انجام خواهد داد.

صادقی ادامه داد: بعد از جام جهانی کم‌کاری کردم و زیاد در دوران آمادگی نبودم و همین مسائل باعث شد از تیم ملی دور بمانم ولی فکر می‌کنم اکنون در شرایط خوبی به سر می‌برم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.