صادقیان:‌ نمی‌دانم چرا از استقلال انتقاد نمی‌شود/ مشکلات مالی رسانه‌ای شود ضربه می‌خوریم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – پیام صادقیان هافبک تکنیکی پرسپولیس حالا از بند مصدومیت رها شده و آماده است تا در دیدار حساس مقابل استقلال خوزستان تیمش را همراهی کند.

به گزارش ممتاز؛او معتقد است که پرسپولیس پس از گذشت ۱۴ بازی نتایج خوبی گرفته و انتقاد کردن از این تیم منطقی نیست. صادقیان در مورد بازی روز چهارشنبه و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می‌دهد. او تاکید می‌کند که مقابل استقلال خوزستان یکی از بهترین بازی‌هایش را به نمایش خواهد گذاشت.

مثل اینکه آسیب‌دیدگی‌ات برطرف شده است؟
خدا شکر همین‌طور است. من از روز شنبه بدون مشکل خاصی با پرسپولیس تمرین کردم و حالا آماده این بازی هستم. برای دیدار با استقلال اهواز بسیار انگیزه دارم و مطمئن باشید یکی از بهترین بازی‌ها را انجام خواهم داد.

در مورد بازی چه صحبتی داری؟
امیدوارم بازی خوبی از آب دربیاید و بتوانیم ۳ امتیاز این بازی را بگیریم تا قهرمان نیم فصل شویم.

خیلی‌ها معتقدند قهرمانی در نیم فصل ارزشی ندارد. نظر تو چیست؟
این درست است که قهرمانی در نیم فصل نمی‌تواند بسیار مهم باشد ولی برای پرسپولیس بسیار مهم است. تیم ما چند سال خوب نتیجه نگرفت ولی قهرمانی در نیم فصل حداقل می‌تواند هواداران پرسپولیس را دلگرم کند. ما باید در نیم فصل دوم چند برابر تلاش کنیم تا به قهرمانی برسیم.

کریم انصاری‌فرد چند روز پیش از مهاجمان پرسپولیس انتقاد کرد که این موضوع با واکنش هم تیمی‌های تو مواجه شد. در این خصوص چه صحبتی داری؟
کریم دوست خوب من است و جزو فوتبالیست‌های خوب ایران محسوب می‌شود. کریم پسر خوبی است ولی اگر این حرف‌ها را زده باشد کار درستی انجام نداده است. البته باید بگویم که مطرح شدن این حرف‌ها چندان درست نیست چون ما فوتبالیست هستیم و چشم‌مان به چشم یکدیگر می‌افتد.

چرا پرسپولیس اکثر بازی‌هایش را با اختلاف گل کم می‌برد؟
استقلال هم پارسال با همین روش بازی‌های خود را برد. برای من جای سوال دارد که چرا از پرسپولیس انتقاد می‌شود آن هم در حالی که ما بهترین نتایج را گرفته‌ایم. نمی‌دانم چرا از استقلال انتقاد نمی‌شود. ما در لیگ با یک بازی عقب‌افتاده دوم هستیم و در جام حذفی هم دو برد به دست آوردیم. به نظر من عملکرد پرسپولیس جای هیچ انتقادی ندارد.

تعدادی از بازیکنان پرسپولیس نسبت به مشکلات مالی معترض می باشند. در این مورد چه صحبتی داری؟
در حال حاضر نیم فصل اول رو به پایان است و ما باید ۵۰ درصد از قراردادهایمان را می‌گرفتیم ولی بازیکنان ۲۰ تا ۳۰ درصد پول گرفتند. به هر حال بچه‌ها قصد ناراحت می باشند ولی به نظر من مشکلات مالی را نباید رسانه‌ای کنیم در غیر اینصورت ضربه می خوریم. الان پرسپولیس وضعیت حساسی دارد و نباید وارد حاشیه شود. امیدوارم باشگاه هم هر چه زودتر مشکلات مالی را برطرف کند.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.