صادقیان: بسیار مانده به کریمی، نویدکیا و جباری برسم/ خلعتبری گفت شیر مادر حلالت

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

هافبک پرسپولیس گفت: بسیار مانده به سطح بازیکنانی مثل کریمی، نویدکیا و جباری برسم.

پیام صادقیان

 

خانه ورزش: پیام صادقیان روز پنجشنبه گره کور دیدار پرسپولیس و فجرسپاسی را باز کرد. او در حالی که زمان بسیاری تا پایان مسابقه نمانده بود توانست با یک حرکت دیدنی که دایی از آن به عنوان «حرکت بی‌نظیر» یاد کرد، به قلب دفاع حریف بزند و سیدصالحی را در موقعیت گل قرار دهد.

او که در زمین مسابقه معمولا با اعتماد به نفس بالایی بازی می‌کند امیدوار است در آینده‌ای نزدیک در اروپا بازی کند. رویای صادقیان بازی در دورتموند است. صادقیان در مورد دیدار پرسپولیس و فجرسپاسی به سوالات خبرنگار تسنیم پاسخ داد.

از پاس گلی که دادی آغاز کنیم…

من واقعا بسیار عجله داشتم تا کاری برای پرسپولیس انجام دهم. وقتی دیدم تماشاگران بی‌صبری می‌کنند به یکباره «قاطی» کردم و توپ را از زمین خودمان برداشتم و به سمت جلو رفتم. خوشحالم که پاس گل دادم و البته خوشحالم که سیدصالحی توانست گل بزند.

بعد از گل هم بلافاصله سمت دایی رفتی.

وقتی پاس دادم و توپ تبدیل به گل شد برگشتم و دیدم خلعتبری به سمت من می‌آید. او مرا بغل کرد و گفت شیر مادر حلالت. دایی هم مرا در آغوش گرفت ولی در آن شلوغی چیزی نمی‌شنیدم.

لحظه‌ای که پاس دادی فقط در چند صدم ثانیه سیدصالحی را دیدی، درست است؟

بله، در یک لحظه او را دیدم و در نهایت تصمیم گرفتم که پاس بدهم. من واقعا پاس گل را بیشتر از گل دوست دارم. در فوتبال ایران معمولا بازیکنان کمی بودند که پاس خوب می‌دادند. الان هم باید به جباری، نویدکیا یا علی کریمی اشاره کنم. من در سن ۲۱ سالگی می‌‌توانم خوب پاس بدهم و این را ثابت کرده‌ام. این پاس گل را به  مادرم تقدیم می‌کنم.

فکر می‌کنی در پاس گل دادن از بازیکنانی که نام بردی بهتر هستی؟

نه بابا. من اصلا عددی در این فوتبال نیستم. بسیار مانده که به بازیکنانی مثل کریمی، نویدکیا و جباری برسم. آنها برای خودشان سلطان می باشند.

فکر نمی‌کنی باید کمی باتجربه‌تر و پخت‌تر بازی کنی؟

فکر می‌کنم در این مسابقه بسیار پخته بازی کردم و خدا را شکر که پاس گل دادم. درست است که بازیکن جوانی هستم ولی به اندازه کافی تجربه دارم.

در فوتبال اروپا از لحاظ پاس گل دادن کدام بازیکن را الگو قرار دادی؟

باور کنید من بسیار به بازی هافبک‌های اروپایی دقت نمی‌کنم.

مثلا تو پاس گل‌های ژاوی را نمی‌بینی؟

نمی‌گویم فوتبال‌های اروپایی را نمی‌بینم ولی اینطور نیست که بخواهم بگویم به طور مثال فلان بازیکن الگوی من است یا فیلم فلان بازیکن اروپایی را می‌بینم. من بسیار به بازی آنها دقت نمی‌کنم؛ در ضمن فوتبال را برای خودم پیچیده نمی‌کنم. من فقط به زمین می‌آیم تا از فوتبال لذت ببرم و اگر استعدادی هم دارم مطمئنا ذاتی است. فکر می‌کنم این استعداد را از پدرم به ارث بردم ولی با قدیمی‌ها که صحبت می‌کنم بسیار‌ها به من می‌گویند که انگشت کوچک پدرم هم نمی‌شوم.

اصلا استرس نداری؟

گفتم که من فقط به زمین می‌آیم تا لذت ببرم. در همین بازی به یکباره توپ را گرفتم و جلو رفتم و حتی در بین راه نزدیک بود تعادلم به هم بخورد. سعی می‌کنم بسیار ساده بازی کنم. فجرسپاسی در زمین خود جمع شده بود و این کار ما را سخت می‌کرد. با این حال این هم یک تاکتیک است و نمی‌توان ایراد گرفت.

فکر می‌کنی به زودی در اروپا فوتبال بازی کنی؟

اگر سالم باشم به اروپا هم می‌روم. اگر زنده ماندم به امید خدا این اتفاق خواهد افتاد و من در یکی، دو سال آینده به اروپا خواهم رفت.

دوست داری در کدام لیگ اروپایی بازی کنی؟

من لیگ آلمان را بسیار دوست و علاقه خاصی به تیم فوتبال دورتموند دارم. آرزویم این است که یک روز در این تیم بازی کنم.

فکر می‌کنی پرسپولیس امسال قهرمان شود؟

در مدعی بودن ما تردیدی وجود ندارد ولی کارمان سخت است و باید بیش از حد تلاش کنیم.

 

تسنیم

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.