صادقیان: دعوت نشدن من ارتباطی به نکونام ندارد/ نظری در مورد اختلاف دایی و مایلی‌کهن ندارم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – بازیکن پرسپولیس می گوید هر بازیکنی که از دعوت نشدن به تیم ملی ناراحت نشود مریض است!

پیام صادقیان هافبک تکنیکی پرسپولیس در بازی های این فصل یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیمش بوده ولی او بر خلاف انتظار به تیم ملی دعوت نشد.در فهرست تازه کارلوس کروش بازیکنانی حضور دارند که در تیم هایشان نیمکت نشین می باشند یا اینکه به خاطر آسیب دیدگی بازی نمی کنند ولی چند بازیکن آماده دعوت نشدند که صادقیان هم یکی از آنها است.هر چند صادقیان نسبت به این موضوع ناراحت است ولی او تاکید می کند که باید تلاشش را بیشتر کند تا در اردوهای بعدی دعوت شود.صادقیان در مورد وضعیت پرسپولیس و نسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.

از اینکه به تیم ملی دعوت نشدی ناراحت نیستی؟
هر فوتبالیستی اگر شرایط دعوت شدن به تیم ملی را داشته باشد و دعوت نشود،طبیعتا ناراحت می گردد و اگر ناراحت نشود مریض است.به هر حال فوتبال است و من باید تلاشم را دو برابر کنم تا دعوت شوم.الان هم در تیم امید هستم و سعی می کنم در همین تیم خودم را ثابت کنم تا در نهایت به تیم بزرگسالان برسم.

فکر می کنی در اردوی بعدی دعوت شوی؟
تلاشم را می کنم تا از این که هستم بهتر شوم و نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم.

خودت حدس می زدی که این بار دعوت شوی درست است؟
بله،فکر می کردم دعوت شوم ولی نشدم و این موضوع برایم ناراحت کننده بود.البته این ناراحتی سبب نمی شود که بی انگیزه شوم و مطمئنا در بازی های آینده با انگیزه تر بازی خواهم کرد.

همچنان این شایعه مطرح است که به خاطر تکل روی پای جواد نکونام دعوت نشدی.در این خصوص چه صحبتی داری؟
خواهش می کنم بحث نکونام را تمام کنید و به این موضوع دامن نزنید.آقا جواد اصلا چنین شخصیتی ندارد و خواهش می کنم این بحث ها را تمام کنید.با این حرف ها فقط گناه دیگران شسته می گردد.من در اردوهای قبلی به تیم ملی دعوت شدم و تلاش می کنم تا دوباره دعوت شوم. دعوت نشدن من ارتباطی به نکونام ندارد.

قبول داری پرسپولیس در بازی با صبا فرصت خوبی را برای حضور در رده دوم از دست داد؟
شما دیدی که چطور بازی کردیم.متاسفانه توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. اگر این اتفاق رخ می‌داد، در بدترین حالت باید ۴ گل به صبا می‌زدیم اما توپ‌هایمان به صورت عجیبی گل نمی‌شد.

نکته جالب بازی پرسپولیس – صبا این بود که مدافعان صبا روی تو بسیار خطا می‌کردند، سببش چه بود؟
نمی‌دانم ۳ نفر به من چسبیده بودند و نمی‌گذاشتند کاری انجام بدهم، انگار آنها فقط می‌خواستند من را بزنند. تا توپ را می‌گرفتم ۳-۴ نفر دور من بودند و نمی‌گذاشتند کارم را انجام بدهم.

قبول داری پرسپولیس با این روش که یکی در میان امتیاز از دست می دهد،نمی تواند قهرمان شود؟
ما جایگاه خوبی داریم و پنجم هستیم در ضمن فاصله امتیازها کم است و ما با صدر جدول ۴ امتیاز فاصله داریم.۳ بازی بعدی ما در ورزشگاه آزادی است و باید از این ۳ بازی ۹ امتیاز بگیریم.

در مورد دعوای مایلی کهن و دایی چه صحبتی داری؟
نظری ندارم.

راستی کار کردن با منصوریان در تیم امید چطور است؟
منصوریان فاصله سنی کمی با بازیکنان دارد و همه بچه ها رابطه خوبی با او دارند.

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.