صادقیان: شانس قهرمانی پرسپولیس از همه مدعیان بیشتر است/ نباید خلعتبری را تحت فشار گذاشت

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – پیام صادقیان معتقد است که پرسپولیس در ۱۳ هفته قبل نتایج خوبی گرفته و انتقادهایی که از این تیم بابت نتیجه نگرفتن شده است اصلا درست نیست.

به گزارش ممتاز؛ صادقیان تیمش را مدعی اول قهرمانی می‌داند و معتقد است که پرسپولیس از تمامی مدعیان شانس بیشتری دارد. او به خبرآنلاین می گوید: «من معتقدم تا الان بهترین نتایج را گرفتیم و همه چیز راضی‌کننده است. ما تیم دوم جدول هستیم ولی نمی‌دانم چرا می‌گویند پرسپولیس بد نتیجه گرفته است. شما بروید ببینید که پرسپولیس در سال‌های اخیر در چه جایگاهی قرار گرفته و نگاهی به سال‌های قبل نشان می‌دهد که امسال آغاز خوبی داشتیم و الان فقط دو امتیاز با صدرجدول فاصله داریم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا قبول داری می‌توانستید بیشتر امتیاز بگیرید تاکید می کند:«من گفتم که بهتر است نگاهی به نتایج پرسپولیس در سال‌های قبل بیاندازیم. حالا قسمت این بود که تا الان ۲۴ امتیاز بگیریم و در رده دوم جدول باشیم ولی تلاش می‌کنیم تا در نیم فصل به صدرجدول رسیده تا قهرمان نیم فصل شویم.»

صاقیان در پاسخ به این سوال که آیا شانس قهرمانی پرسپولیس با مدعیان دیگر برابر است می گوید: «نظر من این است که پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است. من به تیم خودم ایمان دارم و معتقدم شانس پرسپولیس از همه مدعیان بیشتر است.»

صادقیان در پاسخ به این سوال که چرا خلعتبری گل نمی‌زند می گوید: «نباید خلعتبری را تحت فشار بگذاریم. او تازه به پرسپولیس آمده و قبلا هم مصدومیت داشت. مطمئن باشید خلعتبری هم برای پرسپولیس گل‌های مهمی خواهد زد و بسیار زود خودش را ثابت خواهد کرد.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۷نظر ثبت شده
  1. افشان:

    واقعا استق لال با این بازی مسخره و بچه بازی تو اسیا خوش درخشید جون خودش…!!!!!!!!!ابروی ایران رو عابرپیاده کرد رفت….به هرحال به همه ثابت کرد لیاقتش کجاست!!!آره..قدرت فقط ارتش سرخRED ARMY

    • آرش:

      افشان منم پرسپولیسی هستم اینا اگه حیا داشتن خودشون از رفتن به اسیا کناره گیری میکردن

      • افشان:

        آرش چی گفتی؟؟حیا…؟؟؟؟؟؟؟استق لال و حیا…؟؟؟؟شما انگار نفست از جای گرم بیرون میاد.این کلمات براشون هیج معنی نداره آبین دیگه!!!

        • حميد:

          خخخخخخخ افشان نه اینکه شما حسرت اسیا به دل ندارین؟لااقل ما تونسیم به اسیا برسیم و باختمون هم با افتخار بود

          • افشان:

            آره حمید جون باختتون خیییلی باعث افتخار بود جون خودتون…….خخخخخخخخخخخ

            • اردلان:

              آرش و افشان صدر نشینی برازنده ماس

  2. خوب:

    مرگ بر استقلال ۳۰ ساله ۶تایی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.