صادقیان: قهرمانی در لیگ و بازی در جام‌جهانی بزرگترین آرزویم است/ اروپا نشد در پرسپولیس می‌مانم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پیام صادقیان هافبک پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن یک مصدومیت نسبتا سخت حالا به شرایط بازی نزدیک شده و به احتمال فراوان تیمش را در بازی با راه آهن همراهی خواهد کرد.

امیرحسین اعظمی: او در مورد وضعیت پرسپولیس، شانس قهرمانی این تیم، بحث حضورش در تیم های خارجی و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌ دهد. صادقیان تاکید می‌ کند که شانس قهرمانی پرسپولیس ۵۰ـ۵۰ است، او امیدوار است که استقلال این هفته فولاد را شکست دهد و شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر شود.

قرار است جلوی راه آهن بازی کنی؟

مدتی پیش زانوی پایم در تمرین پیچ خورد و نتایج عکس نشان داد که رباط من دچار کشیدگی جزیی شده است. من روز پنجشنبه با تیم تمرین کردم و مشکل خاصی ندارم. البته مراعات می‌ کنم تا مشکل دیگری برایم به وجود نیاید.

امکان دارد این مصدومیت باعث ترس تو شود تا مقابل راه آهن بازی نکنی؟

خیر. پزشک تیم تست گرفت و من شرایط خوبی داشتم، در ضمن برای موفقیت پرسپولیس ریسک هم می‌ کنم. من به احتمال فراوان در بازی به  میدان می‌ روم و مشکلی ندارم.

بازی با راه آهن را چطور می‌ بینی؟

فکر می‌ کنم خیال راه آهن برای ماندن در لیگ راحت شده است. البته باید بگویم که منصور ابراهیم زاده از لحاظ فنی یک مربی خوب است و نتایج راه آهن چیزی از ارزش های فنی او کم  نمی‌ کند، در ضمن من فراموش  نمی‌ کنم که او اولین مربی ای بود که به من در لیگ برتر بازی داد. ما به ۳ امتیاز این بازی نیاز داریم چون دنبال قهرمانی هستیم و اگر به این عنوان نرسیم باید سهمیه را به دست بیاوریم. از هواداران می‌ خواهم که روز یکشنبه به استادیوم بیایند و پرسپولیس را حمایت کنند.

فردا طرفدار استقلال هستید، درست است؟

قطعا همین طور است و فردا طرفدار استقلال هستم. استقلال در صورت شکست دادن فولاد خودش شانس قهرمانی دارد ولی امیدوارم این بازی با پیروزی استقلال همراه شود. آرزوی قلبی من این است که استقلال ۳ امتیاز را بگیرد تا شانس قهرمانی ما بیشتر شود.اگر فولاد ببازد و ما راه آهن را ببریم خیلی خوب می شود.

چند درصد احتمال می‌ دهی پرسپولیس قهرمان شود؟

ما باید منطقی صحبت کنیم. الان ۳ امتیاز از فولاد کمتر داریم و باید منتظر شکست این تیم باشیم. شانس قهرمانی پرسپولیس ۵۰ـ۵۰ است و اگر می‌ خواهیم قهرمان شویم باید این دو بازی را ببریم. الان چند تیم بالای جدول شانس دارند و این موضوع جذابیت هفته آخر را بیشتر می‌ کند.

بزرگترین آرزوی تو در سال ۹۳ چیست؟

قهرمانی پرسپولیس و بازی کردن در جام‌جهانی.

داستان پیشنهادهای خارجی به کجا رسید؟

من پیشنهادی خوبی دارم ولی به مدیر برنامه هایم گفتم که دو هفته در مورد این پیشنهادها با من صحبت نکند چون می‌ خواهم روی پرسپولیس تمرکز کنم. ما می‌ خواهیم قهرمان شویم و من هم باید به پرسپولیس کمک کنم.

مگر یک سال دیگر قرارداد نداری؟

قرارداد دارم ولی در صورت داشتن پیشنهاد خارجی مشکلی برای جدایی نخواهم داشت.

اگر اروپا نشد به تیم های عربی می‌ روی؟

در سن ۲۱ سالگی این به نفع من است که به فوتبال اروپا فکر کنم. شاید پول تیم های عربی بیشتر است و زندگی فوتبالیست را متحول می کند ولی اگر شرایط برای رفتن من به اروپا مهیا نشد دوست دارم در پرسپولیس بمانم و این کار را می‌ کنم. امسال از طرف هواداران و علی دایی مورد حمایت قرار گرفتم و این چیزها را فراموش  نمی‌ کنم. باور کنید اگر همه چیز در پرسپولیس اوکی و مناسب باشد دوست دارم در این تیم بمانم و حالا باید دید تا آخر فصل چه اتفاقاتی رخ می‌ دهد. البته علی دایی مخالف پیشرفت من نیست و شاید من در سال های دیگر چنین پیشنهادهایی نداشته باشم. با این حال فعلا تمام تمرکز من روی پرسپولیس است.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.