صادقی: با رفتن ذوب آهن نیمی از لیگ می‌رود/ پول‌های ورودی ذوب آهن صرف فوتبال می‌شود

مربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: متاسفانه در مسابقات لیگ برتر بانوان امسال شاهد کناره‌گیری باشگاه ذوب آهن هستیم.

  فریبا صادقی در گفتگو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران افزود: ذوب آهن یکی از حامیان حرفه‌ای و قدیمی والیبال بانوان محسوب می‌شود، حضور این باشگاه در لیگ والیبال دختران بسیار مهم و قابل توجه بود، کناره‌گیری این مجموعه ضربه بزرگی به پیکره والیبال بانوان خواهد زد.
وی تصریح کرد: مشکلات مالی باشگاه ذوب آهن به گونه‌ای است که آنها به تازگی قول تسویه حساب بدهی‌های سال ۱۳۸۹ را داده‌اند ما سال گذشته هم بدون دریافت حتی یک ریال برای این باشگاه در لیگ برتر شرکت کردیم.
وی افزود: در صورتی که امسال هم در مسابقات لیگ شرکت می‌کردیم به طور قطع بدهی‌های باشگاه افزایشی می‌یافت، البته دیگر هیچ بازیکنی حاضر نیست به طور رایگان برای تیم‌ها بازی کند زیرا آنها هم هزینه‌های خاص خود را دارند که با عقد قرار داد تامین می‌شود.
وی گفت: نمی‌توان گفت که خزانه ذوب آهن خالیست، پول وارد سیستم باشگاه می‌شود اما بخش عمده آن صرف فوتبال می‌شود.
وی در خصوص نوع فعالیتش در والیبال بانوان اظهار داشت: در حال حاضر به منظور تقویت آینده والیبال بانوان استان،‌ هدایت تیم رده سنی امیدهای اصفهان را به منظور حضور در مسابقات قهرمان کشوری در دست دارم،‌در صورتی که باشگاه باریج اسانس کاشان در مسابقات لیگ دسته یک اقدام به تیمداری کند با آنها هم قرار داد همکاری خواهیم بست./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.