صادقی: تعویض قلعه‌نویی جواب داد/ حمودی: راه‌آهن دست و پا بسته نبود

۱۹ام بهمن ،

بازیکنان استقلال پس از پیروزی تیم‌شان برابر راه آهن دربارهٔ این بازی اظهار نظر کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیرحسین صادقی مدافع استقلال پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل راه آهن در جمع خبرنگاران بیان کرد: تیم ما در نیمه اول کمی از حریف سرتر بود اما در نیمه دوم کار تاکتیکی بیشتری داشتیم و موقعیت‌های بسیاری خلق کردیم. اگر بازیکنان ملی‌پوش‌مان سرحال بودند و به تیم اضافه می‌شدند، به ما کمک بسیاری می‌کردند. در کل امروز خط دفاعی استقلال نظم خوبی داشت.

صادقی همچنین دربارهٔ حضور فرهاد مجیدی و به ثمر رساندن گل در این بازی افزود: تعویض‌های امیر قلعه‌نویی در دو سه هفته اخیر خوب جواب داده است و امروز هم فرهاد مجیدی بلافاصله پس از ورودش به زمین گل استقلال را به ثمر رساند که به اعتقادم تعویض خوبی بود.

بازیکن استقلال همچنین تصریح کرد: پیروزی برابر راه آهن از ارکان اصلی قهرمانی ما خواهد بود. در نیم فصل دوم باید امتیازهای بسیاری جمع کنیم. مخصوصا الان تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی به پیروزی رسیده‌اند و ما نباید غفلت کنیم تا به آنها فرصت داده شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، همچنین علی حمودی پس از این بازی اظهار کرد: بازی در نیمه اول گره خورده بود و راه آهن هم نشان داد که تیم خوبی است. راه آهن امروز دست و پا بسته نبود که بخواهد به ما راه نفوذ بدهد.

حمودی ادامه داد: در نیمه دوم بازیکنان تازه نفس به تیم اضافه شدند و ما به گل رسیدیم. پس از زدن گل نیز حاکم توپ و میدان بودیم.

این بازیکن دربارهٔ حضور مجیدی نیز مطرح کرد: امثال مجیدی زمانی که به زمین می‌آیند تاثیر روحی مثبتی روی بازیکنان اطراف خود می‌گذارند. امروز نیز حضور او در زمین به مجموعه تیم کمک کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.