صادقی: خبر جدایی من از سپاهان دروغ است

۲۱اردیبهشت،

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان گفت: بعضی از رسانه‌ها به دروغ اعلام کردند که من قصد دارم برای فصل آینده از سپاهان جدا شوم که من به شدت این موضوع را تکذیب می‌کنم، چرا که دو سال دیگر با سپاهان قرارداد دارم.

محمد باقری صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،منطقه اصفهان ، اظهار کرد: شب قبل بعضی از رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها به دروغ اعلام کردند که محمد باقری صادقی گفته که فصل آینده از سپاهان جدا می شوم که این موضوع اصلا صحت ندارد.

وی افزود: ظاهرا بعضی از رسانه‌ها با اهداف پشت پرده و با اغراض خاص قصد دارند برای تیم سپاهان و من حاشیه ایجاد کنند و برای من جای تعجب دارد که این خبر را اعلام کرده‌ام چرا که من از نیم فصل دوم به درخواست محرم نوید کیا با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نکرده ام.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: درست است که امسال یکی از سخت‌ترین سال‌های ورزشی من بود اما من به سپاهان عشق می‌ورزم و دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارم و با هیچ رسانه‌ای هم مصاحبه نکرده‌ام.

صادقی خاطر نشان کرد: شک نکنید که من این دروغ بزرگ را از نظر قانونی دنبال خواهم کرد تا مشخص شود که این اشخاص چرا این خبرها کذب را منتشر می‌کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.