صادقی: شکست‌های مس کرمان واقعی نبوده!/ به ما قول داده‌اند مشکلات مالی را برطرف کنند/ صحبت کردن در مورد دربی زود است

به گزارش خبرآنلاین؛صادقی حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند:« من فکر می‌کنم بازی با مس بازی قشنگی خواهد شد و هر تیمی از فرصت‌ها استفاده کند می‌تواند برنده باشد. برخلاف خیلی‌ها معتقدم که بازی آسانی در پیش نداریم چون مس یک تیم پرقدرت است و شکست‌های این تیم واقعی نبوده است! آنها در ۳ بازی گذشته بدشانسی آوردند و مستحق این نبودند که تا پایان هفته سوم بدون امتیاز باشند.»
از صادقی در مورد تقابل مدافعان استقلال با رضا عنایتی مهاجم سابق این تیم سوال می‌کنیم که او اینگونه جواب می‌دهد:« عنایتی بازیکن خطرناکی است و بی‌جهت چند سال آقای گل ایران نشده است. هر چند مس شرایط خوبی ندارد ولی به هر حال باید مواظب این تیم و بازیکنان خطرناکش باشیم و نباید اشتباه کنیم.»
از صادقی در مورد انتقادهایی که در ۳ هفته اخیر از استقلال شده سوال می‌کنیم که او می‌گوید:« تیم ما هنوز جا نیفتاده و احتیاج به زمان دارد. من فکر می‌کنم بعد از تعطیلات لیگ شرایط استقلال بهتر شود و امیدوارم تا قبل از دیدار با پرسپولیس به شرایط ایده ال برسیم. به هر حال تیم ما تغییراتی داشته و کمی نیاز به زمان داریم.»
می‌گویند استقلال مشکلات مالی دارد و بازیکنان این تیم همچنان پول نگرفته‌اند. صادقی اما تمایل ندارد چندان در این خصوص حرف بزند و فقط به گفتن این جمله بسنده می‌کند:«‌ به ما قول داده‌اند که مشکلات مالی را حل کنند و ما هم منتظر هستیم.» صادقی در مورد کری خواندن بازیکنان پرسپولیس و استقلال در مورد دربی که از حالا شروع شده می‌گوید:«‌ فعلا زود است در مورد دربی صحبت کنم و باید به فکر ۲ بازی آینده باشیم تا اینکه قبل از دربی شرایط مناسبی پیدا کنیم.»
 

۲۵۱ ۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.