صادق‌زاده: “کریس ویلیامز” وزنه سنگینی برای ماهان خواهد بود

۰۷م آذر ،

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان اصفهان معتقد است حضور کریس ویلیامز، بسکتبالیست آمریکایی در تیم می‌تواند تأثیرات مثبتی داشته باشد.

محسن صادق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: کریس ویلیامز بسکتبالیست آمریکایی که سابقه حضور در لیگ های چندین کشور مانند ژاپن، چین، آلمان، استرالیا، فیلیپین و ترکیه را دارد جایگزین نیکولاس تسکیتشیولی بازیکن گرجستانی ماهان شد.

وی با بیان اینکه ویلیامز ۳۲ ساله کسب قهرمانی جهان با تیم ملی جوانان آمریکا را در کارنامه دارد، افزود: این بازیکن فصل قبل در لیگ کره جنوبی حضور داشت و توانست رده پنجم بهترین بازیکن کره جنوبی را از آن خود کند، همچنین از لحاظ بهترین بازیکن در بخش ریباند، هشتم و از لحاظ توپ گیری اول شد.

صادق زاده ادامه داد: روند اداری جذب این بازیکن در حال اجرا است؛ این بسکتبالیست آمریکایی در سال ۲۰۱۰-۲۰۱۱ موفق به کسب عنوان قهرمانی سوپر لیگ ایران با تیم مهرام تهران شد و فولاد ماهان سپاهان اصفهان دومین تیم ایرانی است که این بازیکن را به خدمت می‌گیرد.

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان اصفهان در پاسخ به این پرسش که آینده تیمی ماهان را با حضور این بازیکن تازه چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: ویلیامز توانایی حضور در ۲ پست را دارد و می‌تواند وزنه سنگینی در تیم باشد، بازی مؤثر او را می‌توان در آینده ملاحظه کرد.

همچنین صادق‌زاده پیرامون بازی تیم ماهان با دانشگاه آزاد که با نتیجه ۸۲ بر ۶۸ به سود تیم اصفهانی پایان یافت، اذعان‌کرد: بازیکنان ماهان در ابتدا دانشگاه آزاد جوان و با انگیزه را دست کم گرفتند و به همین سبب بازی در ابتدا پایاپای بود.

وی افزود: در ادامه تیم ماهان توانست توپ و میدان را در دست گرفته و با اختلاف نسبتا چشمگیری به برتری دست یابد، علاوه بر اینکه ماهان می‌توانست با اختلاف بیشتری برنده شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.