صادق زاده: ماهان باید iبه شخصیت قهرمانی برسد

۲۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان شخصیت قهرمانی را فاکتوری می داند که تیم مهرام دارد اما تیمی مثل فولاد ماهان برای رسیدن iبه آن باید تلاش کند.

محسن صادق زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،‌وضعیت تیمش را پس از ۳ بازی و بردن مهرام توضیح می دهد: موارد بسیاری برای رساندن سریع تیم مان iبه شخصیت مورد نظر وجود دارد،‌ یکی از این موارد چیدمان و انتخاب نفرات بر اساس مهره های اصلی است iبه خصوص با این شرایط که نرسیدن صمد نیکخواه iبهرامی سبب بحران حضور بازیکنان پست های ۵٫۴  و ایجاد مشکل شد.

وی با اشاره iبه بازی با مهرام ادامه می دهد: مهم ترین کار ما iبه دست آوردن ترکیب اصلی تیم واستفاده از مهره های جایگزین در جریان کار بود و اتفاقا در این دیدار آغاز بازی بسیار خوب بوده و iبه نقطه مورد نظر در مورد بازیکنان رسیدیم از طرفی بازیکنانی که کمتر وقت بازی داشتند مورد  استفاده  قرار گرفتند و این دستاورد بزرگی برای آنها بود.

 صادق زاده تاکید می کند: مشکل ما این بود که موفق iبه حفظ سازمان تیم در طول ۴۰ دقیقه نشده و فراز و نشیب بازی هم iبه همین سبب بود، نهایتا وقتی با ترکیب اولیه iبه زمین برگشتیم iبه نتیجه رسیدیم، iبه هر حال برای iبه دست آوردن ترکیب درست باید تلاش می کردیم البته نبودن سامان ویسی و محمد امجد هم مشکلزا بود وجواد داوری با آسیب دیدگی هفته پیش خود را iبه بازی رساند.

*** صمد و مهدی تا لحظه آخر می جنگند

 سرمربی فولاد ماهان تفاوت تیم ماهان و مهرام را تشریح می کند: بازیکنانی مثل صمد نیکخواه و مهدی کامرانی یاد گرفته اند که تا آخرین لحظه برای  پیروزی مبارزه کنند. در این تیم صرفا امید iبه برد وجود ندارد بلکه برای iبه دست آوردن  آن iبه شدت تلاش می کنند. این شخصیتی است که در مهرام جا افتاده و بازیکنان جوان را هم تحت تاثیر قرار می دهد و iبه همین سبب مهرام این قدرت و شخصیت را پیدا می کند اما تیم ها برای رسیدن iبه این دیدگاه iبه زما نیاز دارد وقتی که شخصیت قهرمانی iبه دست بیاید.

 صادق زاده از حضور  پچیروویچ بر روی نیمکت مهرام می گوید: iبه نظرم باید نگاهی روشنفکرانه iبه سیاست iبه کار گرفته شده داشته باشیم، من هم برای مصطفی هاشمی با توجه iبه شخصیت و ساختاری که برای مهرام ساخت احترام قائلم اما اینکه چرا بچیروویچ باید بر روی نیمکت مهرام باشد را باید بررسی ساختاری کنیم این که در سطح کلان چه اتفاقی افتاد و آیا وضعیت اقتصادی iبه گونه ای است که مجبور iبه استفاده از مربی ملی در یک باشگاه شویم.

*** در کار داور دخالت نکردم

 وی در مورد اعتراضات iبه داوری در جریان بازی با مهرام توضیح داد: دستگاه ۲۴ ثانیه مشکل پیدا کرده و مالکیت توپ بیش از حد دست حریف بود این قضیه هم ما را تحت تاثیر قرار داد و گرنه ما اعتراض iبه داوری  نداشته و دخالتی در کار داوران نکردیم.

 سرمربی ماهان اشاره کرد: موضوع مهم برای تیم ما شکل دادن iبه ساختار تیم،‌تعریف قدرت در این ساختار و دادن  توان و انگیزه iبه تیم برای رسیدن iبه هدف است تا آن وقت هر تیمی برای ما یک مهرام است و برای روبرو شدن با آنها با تمام تجهیزات و امکانات و بدون نگاه iبه کوچک یا بزرگ بودن حریف آماده می شویم./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.