صادق ورمزیار: استقلالی ها با تمام توانشان بازی نکردند

۳۰م دیماه ،

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلالیها با تمام توانشان مقابل ملوان بندر انزلی قرار نگرفتند آبی پوشان با مدیریت کردن بازی توانستند یک امتیاز با ارزش برابر حریفانشان بدست آؤردند.

صادق ورمزیار پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: آبی پوشان به خاطر دیدار با پرسپولیس محتاطانه مقابل ملوان بندر انزلی بازی کردند و به نظر هم کادر فنی این تیم از نتیجه تساوی در انزلی راضی بودند و رده مناسب به مصاف تیم پرسپولیس ها خواهند رفت.

ورمزیار دربارهٔ عملکرد ملوان بندر انزلی اظهار داشت: بازیکنان ملوان انزلی فشار بسیاری بر خط میانی استقلال آورند و اجازه بازی سازی به هافبک های طراح استقلال ندارند آنها می دانستند اگر بازیکنان میانی حریفشان را آزاد بگذارند موقعیت های گلزنی بسیاری مقابل دروازشان ایجاد خواهد شد به خاطر همین با توپ گیری در میانه زمین مانع موقعیت سازی استقلالی ها شدند.

وی دربارهٔ عدم حضور جباری درابتدای بازی گفت: کادر فنی استقلال می خواستند از انگیزه و توان بازیکنان در بازی با ملوان انزلی استفاده کنند و تمام توانشان را برای بازی دربی با پرسپولیس بگذارند با حضور مجتبی جباری بازی متعادل و فشار بسیاری بر روی خط میانی استقلال برداشته شد.

وی تصریح کرد: پرسپولیس ها نسبت به استقلال بازی محتاطانه تری را مقابل حریفانشان داماش گیلان انجام دادند و با برد مقابل داماش با روحیه بهتری نسبت به رقیبانشان استقلال پای به بازی دربی می گذارند.

وی دربارهٔ گفته های فتح اله زاده دربارهٔ دربی ۷۶ گفت: متأسفم که فتح اله زاده بعد از چند سال موضوع تبانی را رسانه ای کرد، فوتبال ما جوانمردانه است بعضی از بازی های دربی را استقلالی ها بردند و بعضی دیگر را پرسپولیسی ها برنده شدند اما در همه این سالها فوتبال پاکی را سرخابی ها ارائه کردند و صحبتی دربارهٔ تبانی نبود، فردی در سطح مدیریتی این مسائل را مطرح می کند برای فوتبالمان ناراحت کننده است.

وی در خصوص بازی دربی سرخابی ها گفت: بازی دربی اصلاً قابل پیش بینی نیست باید ۱۰ دقیقه از بازی بگذرد تا تیم برنده مشخص شود هر تیمی که بتواند با انگیزه تر و با روحیه بهتری در دربی ظاهر شود برنده این بازی خواهد بود همچنین تمرینات قبلی هر دو تیم سرخابی هم در نتیجه این بازی تأثیرگذار خواهد بود اعتماد به نفس بالا و تمرکز بالا فاکتورهای مهم بردن بازی دربی است.

وی دربارهٔ صحبت های بعضی از پرسپولیسی ها بر ناتوانی استقلالی ها در برد این تیم گفت: احترام خاصی برای پرسپولیسی ها قائل هستم آمار بازی های دربی مشخص است که ما بیشتر از پرسپولیسی ها برنده این بازی ها شدیم ما حتی ۶ نفره هم توانایی شکست دادن سرخپوشان را داشتیم اما به قول فتح اله زاده مسئولان فوتبال اجازه برد را به ما نمی دادند.

وی دربارهٔ خاطره انگیزترین بازی دربی گفت: همه دربی ها حساس و خاطر انگیزه بوده است من سه تا دربی حضور داشتم و گل هم زدم که خاطره انگیزترین بازی ها برایم بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آرزوی قبلی ام این است که استقلال برنده دربی شود و این دور از دسترس نیست اگر قلعه نوعی بتواند یک مقدار از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را تقویت کند و ارنج درستی را برای تیمش برگزیند به طور حتم برنده این دربی استقلالی ها خواهند بود.

گفتنی است، استقلال توانست با نتیجه تساوی بدون گل مقابل ملوان بندر انزلی با ۴۲ امتیاز صدر جدول را از تراکتورسازی بگیرد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.